تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 7:47
کد خبر : 136281

آغاز انتخاباتی نفس‌گیر از فردا

آغاز انتخاباتی نفس‌گیر از فردا

آرمان شرق-گروه سیاست:طبق اطلاعیه اخیر ستاد انتخابات کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس باید ابتدا مرحله پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند؛ مرحله‌ای که در این دوره و طبق قانون جدید انتخابات مجلس انجام خواهد گرفت. ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرد این پیش‌ثبت‌نام از دوشنبه ۱۶ تا یکشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری، از ساعت ۸ تا ۱۸ عصر به‌مدت ۷ روز در پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد گرفت.

آغاز انتخاباتی نفس‌گیر از فردا

آرمان امروز: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و هم‌اکنون برخی احزاب، جناح‌ها و گروه‌ها کم و بیش فعالیت‌های انتخاباتی خود را کلید زده‌اند و تحرکات رقبای خود را رصد می‌کنند. طبق اطلاعیه اخیر ستاد انتخابات کشور، داوطلبان نمایندگی مجلس باید ابتدا مرحله پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند؛ مرحله‌ای که در این دوره و طبق قانون جدید انتخابات مجلس انجام خواهد گرفت. ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرد این پیش‌ثبت‌نام از دوشنبه ۱۶ تا یکشنبه ۲۲ مرداد ماه جاری، از ساعت ۸ تا ۱۸ عصر به‌مدت ۷ روز در پنجره واحد وزارت کشور انجام خواهد گرفت.

متقاضیان می‌بایست به آدرس keshvar.moi.ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز به شرح زیر در مهلت یاد شده، درخواست خود (پیش‌ثبت‌نام) را ثبت کنند. سال ۱۳۹۸ و برای انتخابات مجلس یازدهم طبق آمار رسمی اعلام شده، در کل کشور ۱۵۶۱۸ نفر (برای ۲۹۰ کرسی) ثبت‌نام کرده بودند که حاکی از رشد حدود ۱۵ درصد به نسبت دوره قبل مجلس بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.