تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 19:07
کد خبر : 44276

آخرین قیمت ارز و سکه در بازار/ افزایش قیمت ها در بازار امروز/ جدول

آرمان شرق: امروز برخلاف دو روز ابتدای هفته نرخ‌ها روند افزایشی را پیمودند. دلار دوباره به مرز ۱۴ هزار تومان نزدیک شد و سکه طرح جدید در کانال ۴.۳ میلیون تومانی قرار گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه، بازار طلا و ارز پایتخت امروز مجدداً به مدار صعودی

آرمان شرق: امروز برخلاف دو روز ابتدای هفته نرخ‌ها روند افزایشی را پیمودند. دلار دوباره به مرز ۱۴ هزار تومان نزدیک شد و سکه طرح جدید در کانال ۴.۳ میلیون تومانی قرار گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه، بازار طلا و ارز پایتخت امروز مجدداً به مدار صعودی بازگشت و نرخ‌های بازگشایی امروز که از نرخ‌های نهایی روز گذشته به میزان قابل توجهی پایین‌تر بودند با اوج گرفتن معاملات دوباره رشد یافتند.

امروز سکه امامی (طرح جدید) با زیر مرز ۴ میلیون تومان آغاز بازگشایی شد و با شروع معاملات رفته رفته از مرز ۴ میلیون تومان و سپس از مرز ۴.۳ میلیون تومان گذشت و نهایتاً حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر به ۴ میلیون ۳۲۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز حدود ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. نیم‌سکه حدوداً ۲ میلیون و ۱۰۰ و ربع‌سکه نزدیک به ۱ میلیون ۱۶۰ هزار تومان است. سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

اونس طلا در بازار جهانی امروز به بیش از ۱۲۳۰ دلار بوده است. در بازار داخلی طلای ۱۸ عیار اندکی بالای ۴۰۰ هزار تومان و طلای ۲۴ عیار حدود ۵۴۰ هزار تومان است.

مثقال طلای آب‌شده با نرخ ۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان کار خود را آغاز کرد و تا لحظه تنظیم گزارش به ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی امروز با نرخ ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان آغاز به کار کرد و پس از ظهر به مرز ۱۴ هزار تومان نزدیک شد. بعدازظهر دلار تا ۱۴ هزار تومان نیز معامله شد، اما آخرین گزارش‌ها حاکی از نرخی پایین مرز ۱۴ هزار تومان برای دلار است.

یورو نیز از نرخ حدودی ۱۵ هزار و ۳۵۰ تومان تا ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافته است. پوند انگلیس میانه کانال ۱۷ هزار تومانی تا ۱۸ هزار و ۷۵۰ تومان افزایش یافت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۴.۰۰۰

۱۳.۲۵۰

یورو

۱۶.۳۰۰

۱۵.۳۵۰

پوند انگلیس

۱۸.۷۵۰

۱۷.۶۰۰

درهم امارات

۳.۷۹۰

۳.۵۸۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۳۲۰.۰۰۰

۳.۹۷۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۷۸۰.۰۰۰

۱.۶۷۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۳۳

۱.۲۱۶

گرم طلای ۱۸ عیار

۴۰۳.۰۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۵۳۸.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۱۱۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۱۶۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۶۰.۰۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.