تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1400 - 17:00
کد خبر : 88192

آخرین خطبه ی نماز جمعه آیت الله رفسنجانی چگونه گذشت؟

آخرین خطبه ی نماز جمعه آیت الله رفسنجانی چگونه گذشت؟

آرمان شرق- حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در اتاق آخرین خطبه (کلاب کافه خبر) گفت: فضا و موقعیت آخرین نماز جمعه آیت الله هاشمی رفسنجانی، با انبوه جمعیتی که حتی از شهرستانها آمده بودند به گونه ای بود که مردم با هیجان آماده شنیدن سخنان و راهکارهای جدید بودند.

مجید انصاری درباره آخرین خطبه ی نماز جمعه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نماز جمعه ۲۶ تیر سال ۱۳۸۸) گفت:دلسوزی و تحلیل آینده و نقش مردم و آسیبی که به اعتماد مردم وارد شده و تکیه بر عمل به قانون برای همگان، راهکارهایی بود که برای حل مشکلات دادند که اگر پیگیری می‌شد شرایط امروز اینگونه نبود.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در اتاق آخرین خطبه (کلاب کافه خبر) گفت: فضا و موقعیت آخرین نماز جمعه آیت الله هاشمی رفسنجانی، با انبوه جمعیتی که حتی از شهرستانها آمده بودند به گونه ای بود که مردم با هیجان آماده شنیدن سخنان و راهکارهای جدید بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عصاره اندیشه سیاسی ایشان که مبتنی بر اندیشه امام و نظام سیاسی اسلام بود،در تحلیل ایشان که تکیه برمردم سالاری، اراده و رای مردم و مشارکت در امور جامعه بود، آمد. خطبه ها از حیث بیان مبانی حکومت اسلامی بسیار مهم بود.

مجید انصاری گفت: روان، مستدل و مستحکم به لحاظ مبانی حقوقی بیان شد و اینکه جمهوری، یک لفظ تشریفاتی در نظام اسلام نیست، بلکه یک حقیقت است.

وی تاکید کرد: دلسوزی و تحلیل آینده و نقش مردم و آسیبی که به اعتماد مردم وارد شده و تکیه بر عمل به قانون برای همگان، راهکارهایی بود که برای حل مشکلات دادند که اگر پیگیری می‌شد شرایط امروز اینگونه نبود./جماران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.