تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 8:51
کد خبر : 145221

آخرین خبر از نقل‌وانتقالات پرسپولیس

آخرین خبر از نقل‌وانتقالات پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل محمدی دلایل عدم نتیجه‌گیری تیمش را علاوه بر خستگی ناشی از فشردگی مسابقات در دو هفته گذشته به نداشتن بازیکن در پست‌های کلیدی می‌داند. از این رو قصد تقویت لیست بازیکنان را در نقل و انتقالات زمستانی دارد. با این حال او تمام تمرکز خود را روی سه دیدار باقیمانده تا پایان نیم فصل معطوف کرده تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

آخرین خبر از نقل‌وانتقالات پرسپولیس

آخرین خبر از نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ تصمیم مهم یحیی برای زمستان

 شرق، تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر بار دیگر انتقاد از عملکرد سرخپوشان را به اوج رساند تا صدای هواداران این تیم نیز نسبت به کسب تنها ۹ امتیاز از هفت دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر به گوش برسد.

یحیی گل محمدی دلایل عدم نتیجه‌گیری تیمش را علاوه بر خستگی ناشی از فشردگی مسابقات در دو هفته گذشته به نداشتن بازیکن در پست‌های کلیدی می‌داند. از این رو قصد تقویت لیست بازیکنان را در نقل و انتقالات زمستانی دارد. با این حال او تمام تمرکز خود را روی سه دیدار باقیمانده تا پایان نیم فصل معطوف کرده تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

سرمربی سرخپوشان که برای جذب هر بازیکن چاره‌ای جز کنار گذاشتن یک بازیکن فعلی برای خالی کردن لیست خود ندارد هیچ بازیکنی را برای مذاکره اولیه به باشگاه معرفی نکرده است و لیست خرید زمستانی خود را پس از بازی آخر در دور رفت ارائه می‌کند.

گل محمدی همچنین قبل از اعلام لیست نهایی خود قصد دارد شرایط قرارداد آنها را بسنجد تا کمترین زمان برای جذب آنها توسط مدیریت صرف شود و بتوانند خیلی زود در تمرینات نیم فصل شرکت کنند./ منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.