تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 12:52
کد خبر : 46247

آخرین خبرها از حواشی فینال لیگ قهرمانان آسیا

آرمان شرق:پرسپولیس باید در دیدار رفت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما برود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، تیمهای کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در دیدار دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران رو در روی هم قرار بگیرند. با اتفاقات

آرمان شرق:پرسپولیس باید در دیدار رفت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما برود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، تیمهای کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در دیدار دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران رو در روی هم قرار بگیرند. با اتفاقات و حواشی این مسابقه لحظه به لحظه همراه ما باشید.

تصاویری زیبا و جذاب از ورزشگاه کاشیما ساکر در آستانه بازی کاشیما مقابل سرزو اوزاکا و حدود ۶۹ ساعت تا بازی با پرسپولیس.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای جدال با کاشیمای ژاپن به این کشور رسید.

حال و هوای ورزشگاه کاشیما ساکر حدود ۹۰ دقیقه پیش از آغاز بازی کاشیما آنتلرز و سرزو اوزاکا در هفته سی و یکم جی لیگ.

طبق برنامه اعلام شده از سوی هواپیمایی، پرواز سرخپوشان از دبی تا ساعت ۱۲ به وقت تهران وارد فرودگاه بین‌المللی ناریتا خواهد شد. حسین خبیری و امیر علی حسینی از گروه اول اعزامی همراه با نماینده باشگاه کاشیما آنتلرز در فرودگاه از سرخپوشان استقبال خواهند کرد.

پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای، فرزاد حبیب‌الهی آنالیزور تیم و تعدادی دیگر از نمایندگان پرسپولیس حاضر در ژاپن، امروز چهارشنبه بازی تیم کاشیما آنتلرز را که ساعت ۱۹ به وقت محلی انجام می‌شود را از نزدیک تماشا خواهند کرد تا ضمن بررسی فنی این تیم، شرایط ورزشگاه و مسایل جانبی این تیم در هنگام برگزاری مسابقات را بررسی کنند.

باشگاه کاشیما پیشاپیش بابت ترافیک های به وجود آمده در روز برگزاری مسابقه با پرسپولیس از شهروندان ژاپنی عذرخواهی کرده و در ادامه ضمن معرفی مسیرهای منتهی به ورزشگاه از هواداران خواسته از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند یا اگر نزدیک هستند پیاده به سمت استادیوم بیایند. درب های ورزشگاه هم از ساعت ۶ صبح به وقت تهران به روی علاقمندان باز خواهد شد.

 

ترکیب تیم کاشیما آنتلرز برای دیدار با سرزو اوزاکا مشخص شد. مطابق انتظار تنها دو بازیکن اصلی تیم که دروازه بان و شن جوکی کاپیتان تیم در ترکیب اصلی حضور دارند. نکته جالب دیگر بازگشت اوگاساوارای ۳۹ ساله به ترکیب اصلی تیم ژاپنی است. این مسابقه از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می شود.

پس از هماهنگی‌های به عمل آمده، مقرر شده است آشپزخانه سفارت کشورمان با توجه به تفاوت ذائقه ایرانی‌ها با ژاپنی‌ها نسبت به پخت غذای ایرانی و حلال به هتل برای تغذیه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و ارسال آن به هتل، اقدام کند. همچنین با هتل برای تهیه بخش دیگری از مواد غذایی مثل دسرها و غذاهای دریایی هماهنگی به عمل آمده است. گروه پشتیبانی که زودتر راهی ژاپن شده است، همچنین تقسیم‌بندی اتاق‌ها را انجام داده و امکانات مورد نیاز تیم در هتل را بررسی کرده است. گفتنی است؛ سرخپوشان قرار است در طبقه چهارم هتل مستقر شوند.

گودرزی از اعضای سفارت کشورمان در توکیو در محل اردوی سرخپوشان مستقر شده است. وی تا زمانی که سرخپوشان در ژاپن حضور دارند، ۲۴ ساعته در کنار تیم خواهد بود تا هم ترجمه به زمان ژاپنی را انجام دهد و هم در صورت نیاز هماهنگی‌های لازم را انجام دهد. این اقدام با تاکید ویژه سفیر ایران در ژاپن انجام می‌شود و مسوولان سفارت از زمان ورود گروه اول کاروان برای پیگیری امور مختلف، همراه تیم بودند.

سرخپوشان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب‌، شام را در هتل صرف می‌کنند و ساعت ۲۳ راهی فرودگاه خواهند شد تا با پرواز ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه امارات را ترک کنند.پرواز به ژاپن ده ساعته اعلام شد و مقصد فرودگاه بین‌المللی توکیو در ناریتا خواهد بود. کاروان پرسپولیس در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت ژاپن، به مقصد می‌رسد و با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است کمترین زمان تلف شده در فرودگاه برای انجام تشریفات پرواز را داشته باشند. پرسپولیس پس از ورود در همین شهر و در هتل «مای استیز پرمیر ناریتا» اقامت خواهد داشت.

یکی از مهمترین نگرانی ها در اردوی پرسپولیس مصدومیت احمد نوراللهی است. بازیکنی که در تمرین روز سه شنبه در دوبی در اکثر مراحل تمرینی حضور داشت اما در اواخر تمرینات جدا شد و به همراه ماکو کارهای اختصاصی را انجام داد.

شنیده می شود کاشیما آنتلرز در بازی امروز در برابر سرزو اوزاکا از بازیکنان جوان خود استفاده خواهد کرد و نفراتی که کمتر به میدان رفته اند در فاصله ۷۲ ساعت تا بازی با پرسپولیس به میدان می روند. پیش بینی های صورت گرفته این است که آنها ۹ تغییر نسبت به بازی برابر سوون سامسونگ دارند.

گو اویوا سرمربی تیم کاشیما در نشست خبری پیش از دیدار با سرزو اوزاکا اظهار داشت: تا بازی با پرسپولیس ۹۰ دقیقه فاصله داریم و فعلا می خواهم آخرین بازی اکتبر را با برد به پایان برسانم. با رده سوم ۵ امتیاز فاصله داریم اما با برد در این مسابقه می توانیم یک پله صعود کنیم. به من اطمینان داشته باشید و بدانید که برای برد به میدان می روم. بازیکنانم بعد از بازی با سوون سامسونگ بزرگتر شده اند.

در ادامه تصاویری از آخرین تمرین گاوهای جزیره را مشاده می کنید که برای آمادگی مسابقه با سرزو انجام شد. آنها ۷۲ ساعت بعد باید رو در روی پرسپولیس قرار بگیرند.

تا ساعاتی دیگر تیم کاشیما باید در رقابت های جی لیگ و در دیداری حساس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سرزو اوزاکا برود. این دیدار در حالی به انجام می رسد که طبق اعلام باشگاه کاشیما وای فای برای تماشاگران به صورت رایگان خواهد بود.

عده ای از هواداران کاشیما می خواهند با استفاده از آلات پر سروصدایی که دارند در روز بازی با پرسپولیس تمرکز شاگردان برانکو را به هم بریزند و نهایت استفاده را از امتیاز میزبانی ببرند.

در خلال فستیوال کاشیما که روز گذشته به انجام رسید زیکو اسطوره برزیلی و سرمربی اسبق تیم ملی ژاپن هم حضور داشت و همچنین برخی از بازیکنان کاشیما گفت و گوهایی را با موضوعیت فینال لیگ قهرمانان و همچنین جشن هالووین انجام دادند.

 

پرسپولیس با شش کلین شیت در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان‌اسیا رکورد دار است و بیرانوند در صورت گل خوردن در هر دو مسابقه فینال، بازهم عنوان بیشترین کلین شیت را از دست نخواهد داد. کاشیما در این فصل سه کلین شیت داشته است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن پرسپولیس را به عنوان موثرترین بازیکنان تیم تیم در بازی فینال نام برده است. علیرضا بیرانوند، علی علیپور و سید جلال حسینی این سه نفر را تشکیل می دهند.

آتسوتو اوچیدا ستاره تیم کاشیما که سابقه هفت سال حضور در شالکه را هم دارد وضعیت چندان رضایتبخشی برای حضور در بازی با پرسپولیس ندارد و در آخرین تمرین تیمش هم نتوانست تمرین کند.

باشگاه کاشیما از الان ثبت نام برای توری ویژه جهت سفر به تهران برای بازی برگشت با پرسپولیس را آغاز کرده و از هواداران خو خواسته تا در این تور ثبت نام کنند و ضمن حمایت تیمشان در دیدار فینال، بازدیدی را هم از پایتخت ایران داشته باشند.

بازی هفته بعد تیم کاشیما آنتلرز در خانه کاشیوا ریسول که قرار بود بعد از بازی رفت با پرسپولیس انجام شود لغو شد و به زمان دیگری موکول شد تا کاروان این تیم بتواند بدون مشکل به تهران بیاید.

هواداران تیم اوراوا ردز ژاپن رسما در بیانیه ای اعلام کردند روز شنبه از پرسپولیس حمایت خواهند کرد.

لیاندرو ستاره برزیلی کاشیما‌آنتلرز پس از ماه ها مصدومیت روز گذشته در تمرینات تیمش شرکت کرد و بدون مشکل پا به پای سایرین تمرین کرد.

ژاپنی ها استقبال فوق العاده ای از بلیط فروشی داشته اند و یکشنبه تقریبا حدود ۳۴ هزار بلیط فروخته شده است. انتظار می رود امروز مقدار بلیط باقی مانده هم به فروش برسد.

بلیط های بازی برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت الکترونیکی به فروش می رسد و خبری از بلیط کاغذی نیست. با نصب گیت های جدید حالا همه چیز برای این اتفاق آماده است.

برانکو ایوانکوویچ ۲۰ سرخپوش اعزامی به ژاپن برای بازی رفت برابر کاشیما آنتلرز را معرفی کرد: سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه، گادوین منشا، علی علیپور، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، سعید حسین‌پور و سیدمحمداحسان حسینی، نفراتی هستند که فردا دوشنبه تهران را ابتدا به قصد دبی و از امارات به قصد ژاپن ترک خواهند کرد.

سه بار بازی های کاشیما در این فصل از جی لیگ در ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران و ۱۵ به وقت محلی برگزار شده که آنها دو بار شکست خورده اند و تنها یک بار به برتری دست پیدا کرده اند.

سوزوکی و تاکشی کاناموری در تمرین امروز کاشیما روحیه بالایی داشتند و نشان دادند از انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس برخوردار هستند.

تمرین امروز کاشیما تا دقایقی دیگر در هوایی ابری آغاز می شود. نکته جالب توجه به چشم خوردن بادگیرهایی در اطراف زمین تمرینی این تیم است.

دوی شوما ستاره شماره ۸ کاشیما آنتلرز در آستانه فینال چمپیونزلیگ از کفش های جدید خود رونمایی کرد.

 

بنابر اعلام مشاور امور فرهنگی باشگاه، حجت نظری در این جلسه اعلام آمادگی کرد با توجه به اینکه هم حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان یک رویداد ملی به حساب می‌آید و هم شهر تهران میزبان این رویداد مهم فوتبال است. تلویزیون‌های شهری در میادین و به ویژه بوستان‌ها بازی دو تیم در تهران را به طور مستقیم پخش کنند.

میتسو اوگاساوارا کاپیتان ۳۹ ساله تیم کاشیما به تمرینات این تیم برگشت و به صورت اختصاصی با پزشک تیم در جریان آخرین تمرین قرمزپوشان کار خود را انجام داد.

بلیط فروشی به تیتر اخبار بین هواداران کاشیما تبدیل شده است.

در شرایطی که سایت‌های هواشناسی بالاترین درجه هوا در تهران برای روز شنبه ۱۲ آبان را ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرده‌اند، دمای هوا در شهر کاشیما تا ۱۷ درجه خواهد رسید.

همچنین پیش بینی شده است که شهر کاشیما روز شنبه در بعضی ساعات با رگبار روبرو باشد. شهر کاشیما در فاصله ۱۰۰ کیلومتری توکیو در غرب ژاپن بین دریاچه کیتاورا و اقیانوس آرام در استان ایباراکی قرار دارد.

کاشیما با توجه به اطلاعات درج شده در ویکی پدیا از ۲۳ سال قبل به عنوان شهر شناخته شد. جمعیت آن در سال ۲۰۱۰ تنها ۶۵ هزار نفر بود ولی در حال حاضر بالغ بر ۷۵ هزار نفر اعلام می‌شود. در ژاپن، شهر دیگری به نام کاشیما هم وجود دارد که در استان ساگا واقع شده است و قدمت آن بیش از کاشیما ایباراکی است.

تاکشی کوناموری ستاره ملی پوش کاشیما‌آنتلرز فردا از ساعت ۱۲ به وقت ژاپن باید در گفت و گویی زنده و تلویزیونی شرکت کند و احتمالا هواداران را به تماشای بازی با پرسپولیس دعوت کند.

دانش آموزان ژاپنی می توانند به صورت رایگان دیدار با پرسپولیس را تماشا کنند.

این مسابقه در حالی به انجام می رسد که بلیط فروشی آن از امروز ساعت ۱۰ صبح به وقت ژاپن با استقبال فوق العاده مردم آغاز شد. بلیط فروشی از ۳۷ هزار تومان تا حدود ۱۹۵ هزار تومان خواهد بود و مرحله اول آن امروز انجام می شود.

 

تیمهای ژاپنی در ورژن جدید مسابقات سه بار به فینال رسیده اند که هر سه بار با برد زمین را ترک کردند. در سوی مقابل تیمهای ایرانی هم سابقه دو فینال را داشته اند که هر دو بار با شکست از زمین خارج شده اند. حالا پرسپولیس و کاشیما برای اولین بار در فینال روبروی هم حاضر شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.