تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 20:02
کد خبر : 119591

ناز آمریکا!

ناز آمریکا!

آرمان شرق-گروه بین الملل:رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند مرگ برجام را اعلام کند؟ گفت: نه.بایدن در جواب به اینکه به چه علت نمی‌تواند مرگ برجام را اعلام کند تصریح کرد: دلایل زیادی دارد. برجام مرده است اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند مرگ برجام را اعلام کند؟ گفت: نه.بایدن در جواب به اینکه به چه علت نمی‌تواند مرگ برجام را اعلام کند تصریح کرد: دلایل زیادی دارد. برجام مرده است اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است

ایسنا: رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی گفت که توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران «مرده» است.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند مرگ برجام را اعلام کند؟ گفت: نه.

بایدن در جواب به اینکه به چه علت نمی‌تواند مرگ برجام را اعلام کند تصریح کرد: دلایل زیادی دارد. برجام مرده است اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییتر خود نوشت: در توییتر خود نوشت: «همانطور که سفیر امریکا در سازمان ملل دیر گفت؛ سپتامبر اولین باری نبود که سران ایران به توافقی که روی میز بود و مورد تأیید همه بود، پشت کردند. اما این آخرین مورد امید جمعی ما را برای بازگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام از بین برد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در واکنش به خبر اعلام آمادگی ایران برای از سرگیری مذاکرات مدعی شد که آخرین امید جمعی برای اجرای کامل برجام از دست رفته است.

او در توییتر خود نوشت: «همانطور که سفیر امریکا در سازمان ملل دیر گفت؛ سپتامبر اولین باری نبود که سران ایران به توافقی که روی میز بود و مورد تأیید همه بود، پشت کردند. اما این آخرین مورد امید جمعی ما را برای بازگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام از بین برد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.