تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 23:55
کد خبر : 82134

قانون جامع صیانت از حقوق عامه تدوین می‌شود

قانون جامع صیانت از حقوق عامه تدوین می‌شود

آرمان شرق- هنوز قانون جامع و کاملی در حوزه صیانت از حقوق عامه نداریم و به همین منظور با همکاری نمایندگان مجلس در حال تدوین قانون جامع و کامل حوزه صیانت از حقوق عامه هستیم که در آن همه مصادیق حقوق عامه و نحوه ورود به آن مشخص شود.

منتظری، دادستان کل کشور با اشاره به این که امروز همه دادستان ها در حوزه حفظ حقوق عامه پای کار آمده اند، گفت : یکی از مسئولیت های جدی دادستان جدید مرکز استان که می خواهیم با جدیت ورود کنند حفظ حقوق عامه است باید برای موفق شدن در این بخش از ظرفیت دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه و جماعات هم استفاده کنند.
منتظری، دادستان کل کشور: قانون جامع صیانت از حقوق عامه تدوین می‌شود

به گزارش جماران؛ دادستان کل کشور با اشاره به تلاش های در دست اقدام برای تدوین قانون جامع صیانت از حقوق عامه گفت: دادستان ها می توانند برای حوزه هایی که بر زندگی مردم اثرگذار بوده و متولی خاصی ندارد ورود و احقاق حق نمایند.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: هر چند در این حوزه مجموعه ای به عنوان دستورالعمل تدوین و به دادستان های سراسر کشور ابلاغ کردیم اما هنوز قانون جامع و کاملی در حوزه صیانت از حقوق عامه نداریم و به همین منظور با همکاری نمایندگان مجلس در حال تدوین قانون جامع و کامل حوزه صیانت از حقوق عامه هستیم که در آن همه مصادیق حقوق عامه و نحوه ورود به آن مشخص شود.

وی اظهارداشت: هر مقوله ای که در جامعه بر زندگی مردم اثرگذار است و متولی ندارد ،حوزه حقوق عامه محسوب می شود و دادستان ها می توانند برای جلوگیری از تضییع حق مردم و حفظ آن ورود کنند.

وی با اشاره به این که امروز همه دادستان ها در حوزه حفظ حقوق عامه پای کار آمده اند، گفت : یکی از مسئولیت های جدی دادستان جدید مرکز استان که می خواهیم با جدیت ورود کنند حفظ حقوق عامه است باید برای موفق شدن در این بخش از ظرفیت دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه و جماعات هم استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.