تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 18:43
کد خبر : 66946

گزینه‌های مطرح جریان اصلاحات پزشکیان، عارف، جهانگیری و ظریف هستند

گزینه‌های مطرح جریان اصلاحات پزشکیان، عارف، جهانگیری و ظریف هستند

ارمان شرق- گزینه‌های مطرح در جریان اصلاحات که عارف، جهانگیری، پزشکیان و ظریف هستند به زحمت می‌توانند نظر مردم را برای آمدن پای صندوق‌های رای جلب کنند و کار سختی پیش رو دارند. باید منتظر ماند و دید کدامیک از آنها در آینده می‌توانند رو به جلو حرکت کنند، فعلاً نمی‌شود قضاوت کرد.

مهر نوشت:عضو جبهه اصلاحات با بیان اینکه گزینه‌های مطرح در جریان اصلاحات به زحمت می‌توانند رأی مردم را بگیرند، گفت: اصلاح‌طلبان بخاطر حمایت از روحانی باید از مردم عذرخواهی کنند.

علی صوفی عضو جبهه اصلاحات ایران، درباره اینکه کاندیدای جریان متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی تعیین می‌شود؟ گفت: در حال حاضر اگر هم مشخص شود، افرادی هستند که باید در انتخابات ثبت نام کنند از این رو گزینه اصلی فعلاً تعیین نشده و بعید بدانم به این زودی هم نهایی و اعلام شود.
«کاندیدای پنهان» نداریم

وی درپاسخ به این پرسش که سخنگوی جبهه اصلاحات ابراز امیدواری کرده بود که تا قبل از ثبت‌نام‌ها، نامزد جریان اصلاحات مشخص شود پس چرا فرآیند انتخاب گزینه اصلی به تعویق افتاد؟، اظهار داشت: به اعتقاد بنده، اصلاح طلبان باید منتظر باشند تا نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام شود. براین اساس دوهفته مانده به انتخابات درباره گزینه خود تصمیم می‌گیرند.

عضو جبهه اصلاحات در عین حال «کاندیدای پنهان» اصلاحات در انتخابات که از سوی سخنگوی حزب کارگزاران مطرح شده است را رد می‌کند و می‌گوید: ما عضو جبهه اصلاحات هستیم و مرعشی هم در آنجا حضور دارد، در این جمع خبری از طرح «کاندیدای پنهان» نیست!

صوفی با بیان اینکه ما الان گزینه شاخص نداریم و هیچیک از آقایان که نام آنها رسانه‌ای شده، به عنوان گزینه شاخص و نهایی نیستند، تصریح کرد: عارف هم یکی از کاندیداها محسوب می‌شود اما از آنجا که هنوز نمی‌توانیم گزینه شاخص را تعیین کنیم، همه کاندیداها باید خود را عرصه انتخابات نشان دهند و بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند. پس از آن، می‌توان تصمیم گرفت.

صوفی تصریح کرد: گزینه‌های مطرح در جریان اصلاحات که عارف، جهانگیری، پزشکیان و ظریف هستند به زحمت می‌توانند نظر مردم را برای آمدن پای صندوق‌های رای جلب کنند و کار سختی پیش رو دارند. باید منتظر ماند و دید کدامیک از آنها در آینده می‌توانند رو به جلو حرکت کنند، فعلاً نمی‌شود قضاوت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.