• امروز : دوشنبه - ۲۴ مرداد - ۱۴۰۱
  • برابر با : Monday - 15 August - 2022
0

سال ۱۴۰۰؛ سال نقش آفرینی روابط عمومی ها در ارتقای فرهنگ تولید

  • کد خبر : 65158
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
سال ۱۴۰۰؛ سال نقش آفرینی روابط عمومی ها در ارتقای فرهنگ تولید

ارمان شرق- خانه روابط عمومی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت سال نو ضمن  تبیین نقش روابط عمومی در کمک به مدیریت بحران ها ، و تقدیر از روابط عمومی حوزه سلامت در اگاهی رسانی مجدانه و مجاهدانه برای غلبه بر کرونا ،یاد شهدای سامت حوزه روابط عمومی را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد که  در سال ۱۴۰۰ که به نام سال تولید و مانع زدایی از ان نامگذاری شده ، روابط عمومی ها با کمک به ارتقای فرهنگ تولید ، رسالت خود را به خوبی ایفا کنند و دولت سیزدهم به این نهاد اهمیت لارم را منظور کند.

خانه روابط عمومی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت سال نو ضمن  تبیین نقش روابط عمومی در کمک به مدیریت بحران ها ، و تقدیر از روابط عمومی حوزه سلامت در اگاهی رسانی مجدانه و مجاهدانه برای غلبه بر کرونا ،یاد شهدای سامت حوزه روابط عمومی را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد که  در سال ۱۴۰۰ که به نام سال تولید و مانع زدایی از ان نامگذاری شده ، روابط عمومی ها با کمک به ارتقای فرهنگ تولید ، رسالت خود را به خوبی ایفا کنند و دولت سیزدهم به این نهاد اهمیت لارم را منظور کند.

در این بیانیه امده است: سال ۱۳۹۹ همراه با مشکلات و چالش های فراوان به ویژه ظهور و شدت یافتن ویروس کوید -۱۹ و برخی حوادث طبیعی دیگر سپری شد و تجربه های تلخ و شیرین جدیدی را در حوزه مدیریت بحران برای مدیران ارشد کشور ، سازمان ها و روابط عمومی ها رقم زد . این تجربه ها یک بار دیگر اهمیت استراتژیک و نقش حیاتی و تعیین کننده ی روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی ، تنویر افکار عمومی ، تقویت حضور آحاد مردم در صحنه ها و جلب همکاری و مشارکت آنان در غلبه بر بحران ها را آشکار ساخت .روند رویدادها و بررسی علل و پیامدهای آنها در سالی که گذشت ، این حقیقت را نیز نمایان ساخت که تقویت روابط عمومی ها و جدی پنداشتن نقش سخنگویی و مشارکت مستمر آنها در تصمیم گیری های کلان ، یک ضرورت راهبردی است که باید در راس اولویت ها قرار گیرد ؛ بدیهی است که نقش مطالبه گری روابط عمومی در استیفای حقوق شهروندی و ارتقاءی سطح آگاهی عمومی مردم در ابعاد گوناگون فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و … همچنان به عنوان یک وظیفه اساسی روابط عمومی ها باید در کانون توجه باشد و روز به روز تجلی عمیق تر و ملموس تری پیدا کند .
خانه روابط عمومی ایران آ غا ز پانزدهمین قرن خورشیدی ، فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ و نوروز باستانی را به تمامی هموطنان به ویژه فعالان و متولیان حوزه روابط عمومی تبریک و شادباش می گوید و عزم راسخ خود را برای تقویت همبستگی میان تشکل های مردم نهاد روابط عمومی در کشور اعلام می دارد .

لینک کوتاه : https://armanshargh.ir/?p=65158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.