تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 17:22
کد خبر : 47984

ساماندهی قاچاق سوخت و انرژی با استارتاپ «انرکوین»

آرمان شرق: در پی افزایش بی سابقه مصرف سوخت در کشور، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس از پیشنهاد اختصاص ماهانه ۳۰ لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند مازاد بنزین خود را از طریق استارت آپ ها تا ۵ هزار تومان به فروش برسانند. به گزارش آرمان شرق، از

آرمان شرق: در پی افزایش بی سابقه مصرف سوخت در کشور، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس از پیشنهاد اختصاص ماهانه ۳۰ لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند مازاد بنزین خود را از طریق استارت آپ ها تا ۵ هزار تومان به فروش برسانند.
به گزارش آرمان شرق، از آنجا که ورود  ها به مبحث مدیریت و بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی مقوله ای جدید و کم سابقه است، خبرنگار انرژی امروز کسب اطلاع کرد که یک استارتاپ فنآورانه در بستر بلاک چین راهکارهایی عملیاتی با هدف بهینه سازی و کنترل مصرف سوخت، با همراهی انجمن نفت ایران درصحن علنی کمیسیون انرژی مجلس ارائه کرده است.
استارتاپ «انرکوین» (Enercoin) با همراهی تیمی از کارشناسان خبره حوزه های مختلف، از تیرماه امسال فعالیت های خود را آغاز کرده است.
«انرکوین» با استفاده نوآورنه از قابلیت ها و کارکردهای اثبات شده پلتفرم بلاک چین، ضمن یکپارچه سازی زنجیره از تولید تا مصرف کننده نهایی و اتصال سامانه هوشمند سوخت به سامانه دیسپچینگ، زمینه ای فراهم می آورد تا استارتاپ های مختلف بتوانند سرویس ها و خدمات متنوع و خلاقانه ای را در این بستر به شهروندان ارائه نمایند که یکی از خدمات امکان انتقال و فروش سهمیه سوخت است.
به گفته امیر عابدپور، موسس «انرکوین»، این استارتاپ فناورانه با انعطاف پذیری بالا، قابلیت‌های متعددی برای اجرای سیاست‌های مختلف دارد و می‌تواند ضمن بهره‌گیری از جدیدترین دستاوردهای فناورانه در حوزه آی تی، بستر مناسبی برای عادلانه‌تر کردن توزیع یارانه‌های انرژی فراهم کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.