تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 8:51
کد خبر : 41037

برای رسیدن به تیم ملی همه کار می کنم

برای رسیدن به تیم ملی همه کار می کنم

آرمان شرق:دروازه بان سپاهان در مورد عملکرد خودش در این تیم و همچنین شرایط سپاهان در فصل جدید صحبت کرد. به گزارش آرمان شرق پیام نیازمند در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با یک نتیجه خوب پیروز از زمین خارج شویم. اوایل بازی خیلی زود

آرمان شرق:دروازه بان سپاهان در مورد عملکرد خودش در این تیم و همچنین شرایط سپاهان در فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش آرمان شرق پیام نیازمند در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با یک نتیجه خوب پیروز از زمین خارج شویم. اوایل بازی خیلی زود توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و ۲ گل بزنیم ولی متاسفانه در دقایق آخر نیمه اول گل خوردیم و کارمان کمی سخت شد ولی وقتی به گل سوم رسیدیم خیالمان از ۳ امتیاز بازی راحت شد. فولاد خط حمله قدرتمندی دارد ولی عملکرد خوب خط دفاع باعث شد موقعیت زیادی به آنها ندهیم و خدا را شکر پیروز شدیم.

وی در مورد شرایط سپاهان عنوان کرد: تغییرات زیادی داشتیم ولی رفته رفته به هماهنگی لازم می‌رسیم و هر هفته بهتر می‌شویم و امیدوارم این روندی که در پیش داریم را بتوانیم ادامه دهیم و نتایجی در خور نام سپاهان بگیریم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

گلر سپاهان در مورد علمکردش در فصل جدید گفت: متاسفانه چند هفته است که گل می‌خورم و با وجود اینکه همه می‌گویند عملکردم بد نبوده ولی خودم به هیچ وجه از خودم راضی نیستم و دوست دارم دروازه‌ام را بسته نگه دارم. سپاهان تیم هجومی است و اگر دقت کنید نفرات خط دفاع در حملات هم شرکت می‌کنند و مدافعان ما روی گل‌ها نقش دارند و همین باعث می‌شود آمار گل خورده مان خیلی ایده‌ال نباشد. البته ۷ گلی که خوردیم بعضاً روی پنالتی، اتفاقات عجیب و غریب و اشتباهات داوری هم بوده است.

نیازمند در ادامه خاطرنشان کرد: خط دفاعی خوبی داریم و نفرات دفاعی ما عملکرد خوبی در بازی‌ها داشتند و من باید تلاشم را بیشتر کنم تا با کمک هم بتوانیم در بازی‌های بعدی دروازه تیم را بسته نگه داریم. البته من در درجه اول به موفقیت تیم اهمیت می‌دهم و اینکه در روزهایی که گل خوردم تیم برنده شده است ناراحتی من را التیام داده است ولی در هر صورت انتظارم از خودم زیاد است و باید عملکرد بهتری داشته باشم.

وی با اشاره به مشکلات سپاهان در فصل گذشته در دروازه‌بانی و ثباتی که در حال حاضر با حضور او ایجاد شده گفت: سپاهان گلرهای خوبی داشته است امثال آرمناک پطروسیان و رحمتی در این تیم حضور داشتند و من هم تلاش می‌کنم تا گلری باشم که سپاهان می‌خواهد و امیدوارم در ادامه طوری عمل کنم که خیال هواداران بابت دروازه راحت باشد.

گلر سپاهان در مورد اینکه به تیم ملی هم فکر می‌کند یا نه، گفت: صد در صد هر کسی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و من هم یکی از اهدافم رسیدن به پیراهن تیم ملی است. شرایط سنی خوبی دارم و هنوز راه زیادی در فوتبالم دارم و در اهدافهم هست که به پیراهن تیم ملی هم برسم و امیدوارم چنین شرایطی برایم ایجاد شود و برای رسیدن به آن همه کار می‌کنم و همه تلاشم را به کار می‌گیرم.

نیازمند با اشاره به انتظار قهرمانی از سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و همیشه انتظار قهرمانی از آن وجود دارد. البته صحبت کردن در این مورد راحت است ولی در شرایط لیگ و تیم‌های خوبی که حضور دارند واقعا رسیدن به قهرمانی کار دشواری است ولی امیدوارم با ادامه نتایج خوب به آن برسیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.