تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 10:04
کد خبر : 39596

دولت عراق باید پاسخگو باشد و با عاملین این حرکت برخورد کند

دولت عراق باید پاسخگو باشد و با عاملین این حرکت برخورد کند

آرمان شرق:یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آتش زدن کنسولگری در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و حرکت پذیرفته‌شده‌ای نیست. به گزارش آرمان شرق سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نشست سران ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه اظهار کرد: این نشست در رابطه با سوریه و تصمیم مشترک در مورد کشورهایی که

آرمان شرق:یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آتش زدن کنسولگری در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و حرکت پذیرفته‌شده‌ای نیست.

به گزارش آرمان شرق سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نشست سران ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه اظهار کرد: این نشست در رابطه با سوریه و تصمیم مشترک در مورد کشورهایی که در حاشیه یا داخل سوریه نقش‌آفرینی کردند برگزار شده تا آنان بتوانند هماهنگی لازم را با هم داشته باشند تا فضای آنجا را به نفع مردم سوریه رقم بزنند.

وی در ادامه در مورد آتش‌زدن کنسول‌گری ایران در کشور عراق گفت: دولت عراق باید پاسخگو باشد و با عاملین این حرکت برخورد کند.

کاظمی بیان کرد: آن‌طور که دولت جمهوری اسلامی ایران موضع‌گیری کرد بایستی سریعاً نسبت به شناسایی و دستگیری و برخورد با عوامل آتش زدن کنسول‌گری کشور ایران در بصره اقدام شود.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس بیان کرد: این حرکت در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و کشورها برای سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های دیگر کشورها احترام قائل هستند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی خاطرنشان کرد: امنیت سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها بر عهده کشوری است که در آن مستقرند و بایستی پاسخگوی هر عملی نسبت به سفارتخانه و کنسولگری باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.