تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 10:52
کد خبر : 39613

مشکلی با دیبالا ندارم

مشکلی با دیبالا ندارم

آرمان شرق:سرمربی موقت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید مشکلی با دیبالا در این تیم ندارد. به‌ گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ‌، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه) برابر کلمبیا به میدان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با

آرمان شرق:سرمربی موقت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید مشکلی با دیبالا در این تیم ندارد.

به‌ گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا ‌، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه) برابر کلمبیا به میدان رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیونل اسکالونی، سرمربی موقت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با رد این ادعا که مشکلی با دیبالا دارد گفت‌: شما فکر می‌کنید من با دیبالا مشکل دارم؟ او یک پدیده برای ما محسوب می‌شود. آن چه اتفاق افتاده این است که ما در طول هفته‌ تمرین نداشتیم ولی رابطه من با دیبالا بسیار خوب و حرفه‌ای است. او پسر با استعدادی است و باید  راهی پیدا کنیم و ببینیم که او چطور در تیم‌ ‌ملی راحت می‌تواند بازی کند.

مائورو ایکاردی در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفت ولی همچنان در حسرت زدن اولین گل خود با تیم‌ ‌ملی کشورش ماند و نتوانست دروازه‌ کلمبیا را باز کند.

اسکالونی در پایان صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: ما برنامه داریم که دیبالا را به ترکیب تیم ‌اضافه کنیم. او خیلی خوب به مدافعان فشار وارد می‌کند و او عملکرد بسیار خوبی داشت و من هم از او راضی هستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.