تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 22:28
کد خبر : 139940

گل‌محمدی : برای حفظ جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا می جنگیم

گل‌محمدی : برای حفظ جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا می جنگیم

آرمان شرق-گروه ورزش:سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده بازی کنیم و این خیلی شرایط سختی را برای ما فراهم می‌کند. با این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک ماه دیگر هم این اتفاق بیفتد. به هر حال ما یک گروه خوب داریم و همه تلاش می‌کنیم تا به جایگاه خوبی که تیم‌مان در آسیا داشته است، برسیم. برای این جایگاه می‌جنگیم، شک نکنید. فقط امیدواریم مشکلات‌مان برطرف شود.

گل‌محمدی : برای حفظ جایگاه خوب پرسپولیس در آسیا می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی خواست فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایرانی باشند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. امروز هم شرایطی فراهم کردند که در استادیوم اصلی تمرین کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول افتاد و نتوانستیم امتیازات لازم را بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت خیلی مهم است. فکر می‌کنم هم ما و هم الدحیل دنبال کسب سه امتیاز باشیم. خدا را شکر شرایط و تمرینات خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، مشکل تیمش را عدم حضور در شرایط مسابقه دانست و گفت: متأسفانه لیگ ما به دلیل بازی‌های آسیایی لغو شده است و هیچ مسابقه‌ای در هفته‌های اخیر نداشتیم. این یک معضل بزرگ برای باشگاه‌ها و حتی برای تیم امید ماست. شاید الان جای طرح این موضوع نباشد، ولی از فدراسیون و مربیان تیم ملی و باشگاه‌های ایران می‌خواهم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند. فوتبال باشگاهی ایران به شرایط سختی می‌رسد و عدم برگزاری مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی.

باید بجنگیم برای هدف‌های بزرگ

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب باشد. از طرف بازیکنان ما در پرسپولیس چیزی که می‌توانیم یاد بگیریم این است که بجنگیم برای هدف‌های بزرگ. بچه‌ها فردا می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوایم بتوانیم بازی‌مان را به حریف دیکته کنیم. هر چند می‌دانیم الدحیل هم یکی از تیم‌های خوب آسیاست، ولی ما به اینجا آمدیم که فقط بازی خودمان را انجام دهیم و امیدواریم در نهایت با امتیاز به تهران بازگردیم.

تشریح آخرین وضعیت بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با الدحیل

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: میلاد سرلک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. متأسفانه چند بازیکن مصدوم هم داریم که نمی‌توانیم اسم آن‌ها را الان بگوییم و امروز هم فرصت داریم تا در تمرین به آن‌ها فکر کنیم و ببینیم می‌توانند فردا به ما کمک کنند یا خیر!

یادمان نمی‌آید آخرین بازی باشگاهی‌مان کی بوده است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: سخت‌ترین گروه ممکن، گروه ماست. از بین الدحیل، النصر و استقلال دو تیم قهرمان کشورشان بودند و النصر هم امسال تحولات زیادی داشته و ستاره‌های زیادی جذب کرده است. به طور حتم در شرق و غرب آسیا این گروه سخت‌ترین گروه است، ولی بزرگترین مشکل ما نداشتن بازی‌های باشگاهی است. تمام تیم‌هایی که در گروه ما هستند لیگ‌شان در حال برگزاری است و هر سه چهار روز یک بار بازی می‌کنند و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسند. ما به دلیل برنامه‌ریزی غلط فدراسیون اصلاً یادمان نمی‌آید آخرین بازی باشگاهی‌مان کی بوده است! سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده بازی کنیم و این خیلی شرایط سختی را برای ما فراهم می‌کند. با این برنامه‌ریزی ممکن است تا یک ماه دیگر هم این اتفاق بیفتد. به هر حال ما یک گروه خوب داریم و همه تلاش می‌کنیم تا به جایگاه خوبی که تیم‌مان در آسیا داشته است، برسیم. برای این جایگاه می‌جنگیم، شک نکنید. فقط امیدواریم مشکلات‌مان برطرف شود.

امیری: مقابل النصر خیلی چیزها علیه ما بود

امیری: مقابل النصر خیلی چیزها علیه ما بود

از نگاه هافبک باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس تنها مشکل این تیم در حال حاضر نبودن در شرایط بازی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اتفاقاتی که در بازی با النصر افتاد، شاید بتوانم بگویم خیلی چیزها علیه ما بود که نتوانستیم امتیازات کافی را در آن بازی بگیریم. در این ۱۰ روز تمرینات خوبی داشتیم و به مرز آمادگی رسیدیم. یک اتحادی در تیم‌مان هست که با هم آمدیم و می‌خواهیم اتفاق خوبی را در این بازی رقم بزنیم.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم تیم الدحیل در چند سال گذشته خیلی از لحاظ بازیکن و امکانات در سطح بالایی قرار داشته است، ولی ما هم پرسپولیس هستیم و در چند سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. تنها مشکلی که الان داریم این است که در شرایط بازی نیستیم. به هر حال این مشکلات همیشه باعث می‌شود پرسپولیس قدرتمندتر باشد و با شور و هیجان زیادی وارد مسابقات شود. قطعاً فردا یک بازی خوب انجام می‌دهیم و امیدوارم فردا نتیجه برای ما خوب باشد و البته همراه با کسب سه امتیاز.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.