تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 22:49
کد خبر : 116784

گزارش وضعیت بازار تهران

گزارش وضعیت بازار تهران

آرمان شرق-گروه سیاست:مشاهدات از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود، اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.

ایسنا نوشت: به دنبال فراخوان‌های صورت گرفته برای تعطیلی کسب و کار‌ها در هفته جاری مغازه داران تهرانی امروز حداقل تا ظهر کسب و کار‌های خود را فعال نگاه داشتند.

امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از بازار تهران نیز حکایت از این دارد که این بازار تا حوالی ظهر فعال بود، اما به محض برخی تحرکات و تجمعات در این محدوده کسبه برای حفظ امنیت منطقه و جلوگیری از هرگونه تخریب و زیان مالی مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

در محدوده خیابان انقلاب نیز که بر خلاف هفته‌های گذشته که همزمان با فراخوان تجمعات و حضور معترضین در خیابان‌ها شاهد حضور پررنگ پلیس امنیت بودیم امروز حداقل تا ظهر تعداد این نیرو‌های حافظ امینت چندان به چشم نمی‌آمد ومغازه‌ها و کتاب فروشی و حتی دست فروشی‌ها به صورت جسته و گریخته به فعالیت روزانه خود می‌پرداختند.

البته در برخی کوچه پس کوچه‌های خیابان سپه‌سالار تعقیب و گریز‌هایی بین تعداد انگشت‌شماری از افراد و نیرو‌های امنیتی وجود داشت و برخی از نیرو‌های یگان ویژه نیز از پرتاب کوکتل مولوتف توسط این افراد صحبت می‌کردند.

کسبه مغازه‌هایشان را به حالت نیمه باز درآورده و یا کاملا بسته و جلو در ایستاده بودند چراکه نگران آسیب از سوی افرادی بودند که با موتور رد می‌شدند و فریاد میزدند: «هر مغازه‌ای باز باشه آتیش میزنیم».

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با انتشار تصاویری از وضعیت امروز بازار تهران نوشت: علی رغم تبلیغات و فراخوان رسانه‌های معارز برای اعتصاب بازاریان، کسبه تهران امروز سه شنبه (۲۴ آبان ۱۴۰۱) ضمن حضور در مغازه‌های خود فعالیت عادی خود را مانند روز‌های گذشته انجام دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.