تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 7:45
کد خبر : 137454

گروه بهمن موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال شد

گروه بهمن موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال شد

آرمان شرق-گروه اقتصاد:بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار مورد تقدیر قرار گرفت و شایسته دریافت «جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار در سال ۱۴۰۲ کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو» شناخته شد.

گروه بهمن موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال شد

گروه بهمن موفق به کسب جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال شد

بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، در دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار مورد تقدیر قرار گرفت و شایسته دریافت «جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار در سال ۱۴۰۲ کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو» شناخته شد. کمیته اعطای جایزه ملی مدیریت کسب‌وکار سال، با همراهی انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران، این جایزه را پس از ارزیابی سهم و کارآمدی شرکت‌های بخش خصوصی در اقتصاد و کسب‌وکار ایران به مدیران برترین واحدهای اقتصادی اعطا کردند.

گروه بهمن در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و با تنوع‌بخشی به سبد محصولات خود در بخش‌های تجاری، سواری و حمل‌ونقل عمومی موفق شد سهم خود را در رشد اقتصاد این صنعت افزایش دهد. همچنین یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این خودروساز بخش خصوصی موفق شد در ارزیابی صد شرکت برتر ایران رتبه ۸۶ را به دست آورد. گفتنی است این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال ۱۳۹۲ رتبه ۲۰۰ را در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران داشت و تنها طی هفت سال ۱۱۴ پله صعود کرده و از نظر میزان اشتغال نیز گروه بهمن اکنون با رقمی حدود شش هزار نفر برنامه‌های خود را به پیش می‌برد این در حالی است که گروه بهمن پیش از خصوصی‌سازی، تنها هزارو ۵۰۰ نیروی انسانی داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.