تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 6:55
کد خبر : 137319

کریستیانو رونالدو حریف پرسپولیس می‌شود؟

کریستیانو رونالدو حریف پرسپولیس می‌شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش:شاگردان یحیی گل‌محمدی با توجه به حضور در سید یک، با تیم‌های سرسختی از‌جمله الاتحاد و الهلال عربستان که ستاره‌های پرشماری را در بازار تابستانه به خدمت گرفته‌اند، رقابت نخواهند کرد و جذاب‌ترین تیمی که می‌تواند رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی شود، النصر عربستان است؛ البته اگر یاران رونالدو بتوانند امشب مقابل شباب‌الاهلی امارات به پیروزی برسند و از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کنند.

کریستیانو رونالدو حریف پرسپولیس می‌شود؟

کریستیانو رونالدو حریف پرسپولیس می‌شود؟
لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ قرار است از بیست‌وهفتم شهریور کار خود را در مرحله گروهی آغاز کند. البته پیش از آغاز مرحله گروهی، تیم‌های دارای سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف در تلاش هستند تا بتوانند از سهمیه خود استفاده حداکثری را داشته باشند و خود را به جمع ۴۰ تیم شرکت‌کننده در مرحله گروهی برسانند.

لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ قرار است از بیست‌وهفتم شهریور کار خود را در مرحله گروهی آغاز کند. البته پیش از آغاز مرحله گروهی، تیم‌های دارای سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف در تلاش هستند تا بتوانند از سهمیه خود استفاده حداکثری را داشته باشند و خود را به جمع ۴۰ تیم شرکت‌کننده در مرحله گروهی برسانند. تراکتور تبریز یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله پلی‌آف است که نماینده ایران امروز باید در دیداری خانگی مقابل شارجه امارات قرار گیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تا بعد از اتمام مرحله پلی‌آف، روز پنجشنبه دوم شهریور مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند؛ مراسمی که قرار است از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران، به میزبانی مقر AFC با حضور نمایندگان ۴۰ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برگزار شود. بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۴۰ تیم در ۱۰ گروه چهارتیمی تقسیم خواهند شد که پنج گروه را نمایندگان غرب آسیا و پنج گروه را نمایندگان شرق آسیا تشکیل می‌دهند. سیدبندی تیم‌های شرکت‌کننده در منطقه غرب آسیا:

سید ۱: الاتحاد (عربستان)، پرسپولیس (ایران)، السد (قطر)، پاختاکور (ازبکستان)، الهلال (عربستان)

سید ۲: سپاهان (ایران)، الدحیل (قطر)، نسف‌قارشی (ازبکستان)، الفیحا (عربستان)، نساجی (ایران)

سید ۳: الفیصلی (اردن)، استقلال (تاجیکستان)، نیروی‌ هوایی (عراق)، بمبئی‌سیتی (هند)، آخال (ترکمنستان)

سید ۴: العین (امارات)، (برنده بازی پلی‌آف النصر (عربستان سعودی)/شباب‌الاهلی (امارات))، (برنده پلی‌آف تراکتور (ایران)/ شارجه (امارات))، (برنده العربی (قطر)/اجمک (ازبکستان))، (برنده پلی‌آف الوکره (قطر)/نوبهار (ازبکستان)).

پرسپولیس در شرایطی توانسته در سید اول رقابت‌ها حضور پیدا کند که فصل گذشته سرخ‌پوشان پایتخت با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی توانستند به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند. شاگردان یحیی گل‌محمدی با توجه به حضور در سید یک، با تیم‌های سرسختی از‌جمله الاتحاد و الهلال عربستان که ستاره‌های پرشماری را در بازار تابستانه به خدمت گرفته‌اند، رقابت نخواهند کرد و جذاب‌ترین تیمی که می‌تواند رقیب پرسپولیس در مرحله گروهی شود، النصر عربستان است؛ البته اگر یاران رونالدو بتوانند امشب مقابل شباب‌الاهلی امارات به پیروزی برسند و از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کنند. سپاهان اصفهان و نساجی مازندران دیگر نماینده‌های ایران در مرحله گروهی هستند که هر دو تیم در سید دوم قرار دارند. این مسئله باعث شده تا آنها در خطر رویارویی با دو غول فوتبال عربستان باشند؛ هرچند تیم‌هایی مانند السد قطر و پاختاکور ازبکستان هم تیم‌های سرسختی محسوب می‌شوند. در ‌این ‌میان به نظر می‌رسد تراکتور در صورت صعود به مرحله گروهی، سخت‌ترین قرعه را خواهد داشت و شاگردان پاکو خمس در شرایطی در روز قرعه‌کشی در سید چهارم قرار می‌گیرند که در کنار رویارویی با غول‌های فوتبال عربستان، خطر مواجهه با الدحیل قطر در مرحله گروهی هم تراکتوری‌ها را تهدید می‌کند./شرق

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.