تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 - 23:25
کد خبر : 129558

چرا پرسپولیس به دیاباته بازی نمی دهد؟

چرا پرسپولیس به دیاباته بازی نمی دهد؟

آرمان شضرق-گروه ورزش:تجربه و آمادگی این بازیکن بلند قد بیشتر از بعضی از مهاجمان پرسپولیس است  و اگر یحیی گل محمدی به او در بازی های حساس بعدی کمک کند این بازیکن می تواند عصای دستش شود. به هر حال او سابقه حضور در لیگ های بزرگی را در کارنامه دارد و با استقلال هم آقای گل لیگ شده است. پرسپولیسی که در خط حمله خود همچنان مشکلات جدی دارد عجیب نیست که به دیاباته بازی نمی دهد؟

چرا پرسپولیس به دیاباته بازی نمی دهد؟

شفقنا ورزشی- باوجود آنکه دیاباته به شرایط بازی رسیده است اما همچنان خبری از این بازیکن در ترکیب سرخ پوشان نیست. شیخ دیاباته یکی از بازیکنانی بود که برای تقویت خط حمله پرسپولیس در تابستان به این تیم پیوست.

این بازیکن پیش از این در استقلال نمایش خیره کننده ای داشته بود و باوجود آنکه بازی های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده بود اما در هر بازی یا گل می زد و یا پاس گل می داد و همین باعث شد تا عنوان آقای گلی را در نخستین فصل حضورش در لیگ ایران کسب کند.

یحیی گل محمدی باوجود آنکه می دانست که دیاباته زیاد مصدوم می شود اما با جذب این بازیکن موافقت کرد. در بازی های که این بازیکن شرایط بازی داشت عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت و گل های حساسی هم به ثمر رساند.

دیاباته در پرسپولیس بدشانس بوده است چرا که نسبت به دوران حضورش در استقلال بیشتر مصدوم شده است با این حال به نظر می رسد که یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد و این باعث شده است که او از نظر روحی در شرایط خوبی نباشد.

در دیدار پرسپولیس برابر پیکان وقتی نیمکت نشینی ها سرخ پوشان پشت دروازه با بیرانوند شادی کردند دیاباته به آنها نپیوست و  به تنهایی برای ترابی دست زد تا نشان دهد که نیمکت نشینی های پیاپی باعث شده تا او در پرسپولیس حس خوبی نداشته باشد.

در سه دیدار اخیر دیاباته به شرایط بازی رسیده است و حتی در بازی های دوستانه هم گلزنی کرده است اما یحیی گل محمدی خیال بازی دادن به این بازیکن را ندارد. دیاباته مهاجمی است که این روزها می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. او روی سر هر بازیکنی ضربه سر می زند و به راحتی یکی دو مدافع را به خود مشغول می کند.

بدون تعصب می توان گفت که تجربه و آمادگی این بازیکن بلند قد بیشتر از بعضی از مهاجمان پرسپولیس است  و اگر یحیی گل محمدی به او در بازی های حساس بعدی کمک کند این بازیکن می تواند عصای دستش شود. به هر حال او سابقه حضور در لیگ های بزرگی را در کارنامه دارد و با استقلال هم آقای گل لیگ شده است. پرسپولیسی که در خط حمله خود همچنان مشکلات جدی دارد عجیب نیست که به دیاباته بازی نمی دهد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.