تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 - 16:29
کد خبر : 123296

چه چیزی روابط عمومی خوب را می سازد؟

چه چیزی روابط عمومی خوب را می سازد؟

آرمان شرق-گروه جامعه:صداقت؛ روابط عمومی، که اغلب به اشتباه به عنوان “چرخش” معرفی می شود، در مورد قرار دادن بهترین نور بر یک موقعیت و به تصویر کشیدن مسائل، شرکت ها و سازمان ها به شیوه ای مثبت است. این به معنای دروغ گفتن نیست یک فرد روابط عمومی خوب هرگز دروغ نمی گوید و در واقع به مشتری کمک می کند تا حقیقت را بگوید حتی زمانی که آنقدرها خوشایند نیست.

چه چیزی روابط عمومی خوب را می سازد؟

 

 پنج ویژگی وجود دارد

. وضوح ؛یک شخص روابط عمومی خوب یک نویسنده و سخنران عالی است که می داند چگونه ایده ها را در رسانه های مختلف منتقل کند. واضح نوشتن، تفکر روشن است. یک نماینده عالی روابط عمومی نیز در هنگام مصاحبه این ایده های واضح را در ذهن نگه می دارد. توانایی تنظیم مجدد یک پاسخ با در نظر گرفتن پیام کلیدی مورد توجه سیاستمداران است. همچنین به مشتریان روابط عمومی خدمات خوبی ارائه می دهد.

– صداقت؛ روابط عمومی، که اغلب به اشتباه به عنوان “چرخش” معرفی می شود، در مورد قرار دادن بهترین نور بر یک موقعیت و به تصویر کشیدن مسائل، شرکت ها و سازمان ها به شیوه ای مثبت است. این به معنای دروغ گفتن نیست یک فرد روابط عمومی خوب هرگز دروغ نمی گوید و در واقع به مشتری کمک می کند تا حقیقت را بگوید حتی زمانی که آنقدرها خوشایند نیست.

– دقت نظر؛  یک فرد روابط عمومی خوب تکالیف خود را انجام می دهد و شک و تردید سالمی دارد. یک شخص روابط عمومی خوب حقایق و صحت هر جمله را بررسی می کند و دوبار بررسی می کند و مطمئن می شود که می تواند به درستی منبع آن باشد – حتی زمانی که این واقعیت توسط مشتری ارائه شده باشد.

– خلاقیت؛  یک شخص روابط عمومی خوب محصول، ایده، علت و پیام کلیدی مشتری را به مخاطبانی که به دنبال دستیابی به آنها هستند متصل می کند. کمپینی که من با آن در اطراف ساختمان های تاریخی در معرض خطر درگیر بودم، مثال خوبی است. به جای ساختن یک عمارت شگفت انگیز قدیمی مریلند جنوبی به عنوان یک قطعه معماری گرانبها که ممکن است ناپدید شود، ما این واقعیت را مطرح کردیم که نوادگان صاحب عمارت، یک برده دار، و نسل برده ای که در این ملک کار می کرد، هر دو درگیر تلاش بودند. برای نجات این خانه ما آن را به خبرنگاری در نیویورک تایمز رساندیم که نژاد را پوشش داد نه معماری و این پوشش منجر به قطعاتی در Today و CBS Sunday Morning شد – که حمایت و بودجه برای کمک به حفظ این گنجینه تاریخی برای نسل‌های آینده ایجاد کرد.

اطلاع ؛ یک شخص روابط عمومی خوب در دنیا مشغول است و از اخبار صنایع مشتریان و همچنین رویدادها و روندها و تحولات جاری در “صنعت” خودمان مطلع می شود. این به معنای درک رسانه های اجتماعی و پیامدهای آن است. وظیفه روابط عمومی این است که بیرون را به داخل و همچنین درون را به بیرون بیاورد. ما باید به مشتریان خود کمک کنیم تا بفهمند که چگونه کار آنها در یک زمینه بزرگتر قرار می گیرد تا بتوانند به طور مؤثر در گفتگوهای بزرگتری که در مورد مسائل، علل یا محصولات آنها در جریان است شرکت کنند.

توسط Liz Wainger|6 سپتامبر ۲۰۱۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.