تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 21:27
کد خبر : 134422

پرسپولیس پول رضایت‌نامه عزت‌اللهی را پرداخت می‌کند

پرسپولیس پول رضایت‌نامه عزت‌اللهی را پرداخت می‌کند

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس که ابتدا با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن مخالف بوده، ظاهراً منبع خاصی برای پرداخت این مبلغ در نظر گرفته که از آن طریق بتواند مشکل این هافبک ملی پوش را برای پیوستن به پرسپولیس حل کند.گفته می‌شود هوادار متمول خارج نشین، واریز این مبلغ به حساب تیم فعلی این بازیکن را تقبل کرده تا او مشکلی برای عقد قرارداد با سرخ‌پوشان نداشته باشد.

پرسپولیس پول رضایت‌نامه عزت‌اللهی را پرداخت می‌کندپرسپولیس پول رضایت‌نامه عزت‌اللهی را پرداخت می‌کند؟

باشگاه پرسپولیس برای جذب سعید عزت‌اللهی باید پول رضایت‌نامه این بازیکن را به باشگاه دانمارکی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس در ادامه نقل‌و‌انتقالات تابستانی خود پس از جذب شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی کشورمان است. صحبت‌های مثبتی بین طرفین رد و بدل شده اما مهم‌ترین مانع در این راه قرارداد عزت‌اللهی با باشگاه وایله دانمارک است.

سعید عزت‌اللهی در روزهای گذشته به دنبال مذاکره با باشگاه وایله دانمارک و دریافت رضایت‌نامه بوده و شنیده می‌شود باشگاه دانمارکی حدود ۳۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه او در نظر گرفته است.

باشگاه پرسپولیس که ابتدا با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن مخالف بوده، ظاهراً منبع خاصی برای پرداخت این مبلغ در نظر گرفته که از آن طریق بتواند مشکل این هافبک ملی پوش را برای پیوستن به پرسپولیس حل کند.

لیست ۱۹ نفره بزرگسالان پرسپولیس با تمدید قرارداد میلاد سرلک پُر شده و در صورت جذب عزت‌اللهی، احتمالاً سینا اسدبیگی به صورت قرضی راهی یک تیم دیگر خواهد شد.

سعید عزت اللهی همزمان با پرسپولیس از دو تیم استقلال و سپاهان نیز پیشنهاد جدی دارد و این دو باشگاه نیز مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده‌اند.

یک هوادار عزت‌اللهی را پرسپولیسی می‌کند؟

باشگاه پرسپولیس امید زیادی دارد تا بتواند بازیکن مطرح تیم ملی کشورمان را سرخ‌پوش کند.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی، بازیکن ملی پوش تیم وایله دانمارک است.

این در حالی است که مذاکرات مثبتی بین طرفین در روزهای اخیر انجام شده تا شانس پرسپولیسی شدن عزت‌اللهی بالا برود.

مسؤولان پرسپولیس امیدوار هستند تا ۳-۲ روز آینده بحث انتقال هافبک دفاعی تیم ملی به جمع شاگردان گل‌محمدی قطعیت پیدا کند تا این بازیکن به زودی به تمرینات ملحق شود.

از آنجاییکه عزت‌اللهی با تیم وایله قرارداد دارد باید مبلغی برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن به حساب باشگاه دانمارکی واریز شود و گفته می‌شود هوادار متمول خارج نشین، واریز این مبلغ به حساب تیم فعلی این بازیکن را تقبل کرده تا او مشکلی برای عقد قرارداد با سرخ‌پوشان نداشته باشد.

به نظر می‌رسد در صورتی که روند مذاکرات و پرداخت رضایت‌نامه مثبت پیش برود، عزت‌اللهی در اردوی ترکیه به پرسپولیس ملحق خواهد شد تا دوران جدید فوتبال خود را زیرنظر یحیی گل‌محمدی آغاز کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.