تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 8:11
کد خبر : 143591

پرسپولیس عازم عربستان شد / تمرین در زمین النصر

پرسپولیس عازم عربستان شد / تمرین در زمین النصر

آرمان شرق- گروه ورزش:با توجه به اینکه کاروان پرسپولیس صبح روز جمع راهی ریاض خواهد شد،  قبل از دیدار دوشنبه شب مقابل النصر سه جلسه تمرین در این شهر برگزار خواهد کرد.طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین نماینده باشگاه پرسپولیس و مسئولان حریف عربستانی سرخ‌ها دو جلسه تمرین غیر رسمی‌شان که جمعه و شنبه برگزار خواهد شد در زمین باشگاه النصر انجام می‌شود. تمرین رسمی یکشنبه شب نیز در ورزشگاه اول پارک محل مسابقات النصر برگزار می‌شود.

پرسپولیس عازم عربستان شد / تمرین در زمین النصر

النصر زمین تمرینش را به پرسپولیس داد

به گزارش “ورزش سه” با توجه به اینکه کاروان پرسپولیس صبح روز جمع راهی ریاض خواهد شد،  قبل از دیدار دوشنبه شب مقابل النصر سه جلسه تمرین در این شهر برگزار خواهد کرد.
طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین نماینده باشگاه پرسپولیس و مسئولان حریف عربستانی سرخ‌ها دو جلسه تمرین غیر رسمی‌شان که جمعه و شنبه برگزار خواهد شد در زمین باشگاه النصر انجام می‌شود. تمرین رسمی یکشنبه شب نیز در ورزشگاه اول پارک محل مسابقات النصر برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط زمین‌های تمرینی در عربستان و باشگاه النصر کیفیت فوق‌العاده زمین چمن تمرینی یاران رونالدو کاملا به گل‌محمدی و تیمش کمک خواهد کرد تا شرایط تمرینی مناسبی را تجربه کنند و به نوعی از تمرین لذت ببرند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که النصر و استقلال تاجیکستان در سفر به تهران به خاطر شرایط ترافیکی و خستگی اصلا تمرین نکرده بودند، هر چند شاید اگر قصد تمرین داشتند هم زمین مناسبی برای آنها پیدا نمی‌شد.

با اعلام نماینده باشگاه پرسپولیس که زودتر از کاروان تیم راهی ریاض شده صبح جمعه هم از سفارت ایران در عربستان، هم فدراسیون فوتبال این کشور و البته باشگاه النصر، نمایندگانی در فرودگاه ریاض حاضر خواهند بود تا از تیم پرسپولیس استقبال کنند.

همچنین طبق هماهنگی‌های به عمل آمده سواری‌های حمل بار، خودروهای وی آی پی و دو دستگاه اتوبوس هم برای انتقال کاروان پرسپولیس به هتل محل اقامتش در نظر گرفته شده تا سرخ‌ها در کمال آرامش اسکان یابند.
کاروان پرسپولیس در هتل حیات ریجنسی ریاض اسکان خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.