تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 6:04
کد خبر : 135091

برگزاری رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی به همت فولاد سنگان

برگزاری رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی به همت فولاد سنگان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:امیدواریم نتیجه تلاش شش ماهه همکارانم در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و پارک علم و فناوری خراسان منجر به گشایش باب جدیدی در حوزه ورود فناوری در صنایع معدنی استان و کشور گردد.

برگزاری رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی به همت فولاد سنگان

photo_2023-04-11_09-46-26

به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد سنگان، یوسف یوسفی، رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی در خصوص برگزاری رویداد گفت: پس از مصوبه‌ی شورای سیاست گزاری پردیس در بهمن ماه، استارت رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی زده شد و اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفت که اولین آنها برگزاری استارت آپ معدنی با حضور ۸۵ شرکت کننده در اسفند ماه ۱۴۰۱ در شهر خواف بود که هدف آن تبیین نقش فناوری در صنایع معدنی برای نخبگان محلی بود.

یوسفی در ادامه افزود: برای ایجاد ارتباط موثر و رسیدن به ادبیات مشترک و آشنایی بیشتر شرکت های دانش بنیان با نیازهای بخش صنعت و همچنین شناخت توانمندهای شرکت های دانش بنیان توسط مدیران صنایع، اقدام به ثبت نام شرکت ها برای تورهای فناوری منطقه سنگان کردیم. خوشبختانه این موضوع با استقبال بسیار خوب شرکت ها مواجه شد و ۱۷۵ مدیر یا کارشناس دانشی شرکت های دانش بنیان برای بازدید ثبت نام کردند.

در سه تور فناوری ۴۳ مدیر یا کارشناس شرکتها از صنایع بازدید بعمل آوردند. برای سایر ثبت نام کنندگان که امکان بازدید بدلیل محدودیت های زمان وجود نداشت، پیش رویدادی در کارخانه نوآوری مشهد با ۶۰ شرکت فناور و حضور بیش از ۱۰۰ نفر در آن برگزار شد.

  رئیس پردیس فناوری صنایع معدنی در خصوص برگزاری رویداد پیش رو گفت: از نتیجه این بازدیدها، تورها و استارتاپ در نهایت یک سری محورهای نیاز صنایع  و ۹ نیاز خاص و مشخص استخراج شد که در سایت رویداد و پردیس منتشر شد. پس از مهلت تعیین شده، ۵۰ پیشنهاد (پروپوزال) برای نیازهای مطرح شده در دبیرخانه واصل شد.

در رویداد پایانی ۳۱ تیرماه انشالله ۱۰ پروپوزال را با توجه به محورهای رویداد و اعلام آمادگی توسط خود منتشرکنندگان، از ساعت ۱۳ به صورت ارائه شفاهی خواهیم داشت و الباقی انشالله در جلسات بی تو بی ارائه خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم نتیجه تلاش شش ماهه همکارانم در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و پارک علم و فناوری خراسان منجر به گشایش باب جدیدی در حوزه ورود فناوری در صنایع معدنی استان و کشور گردد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.