تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 9:25
کد خبر : 137977

پرسپولیس تیکی تاکا

پرسپولیس تیکی تاکا

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیسی‌ها توانستند با ۱۹ پاس متوالی، گل دوم خود به فولاد را به ثمر برسانند. چند روز پیش رسانه های عربستانی ویدئویی از بازی النصر را منتشر کردند که در آن یاران رونالدو با ۱۵ پاس پیاپی خود را از زیر فشار خارج کردند و درست چند ساعت بعد از آن هم سرخ پوشان با ۱۹ پاس پیاپی آن هم در دقیقه ۹۴ هم آمادگی بدنی بالای خود را به رخ حریف عربستانی کشیدند و هم نشان دادند که آنها هم در تیکی تاکا تبحر دارند.

پرسپولیس تیکی تاکا

شفقنا ورزشی- گل دوم پرسپولیس در دیدار برابر فولاد نشان داد که شاگردان یحیی گل محمدی هم می توانند با ارائه پاس کاری های زیاد علاوه برآنکه خود را از زیر فشار خارج کنند به گل هم برسند.

پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در خوزستان به مصاف فولاد رفت.

سرخ پوشان در این بازی سخت و خارج از خانه توانستند با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. گل دوم پرسپولیس بسیار زیبا و حساب شده بود.

پرسپولیسی‌ها توانستند با ۱۹ پاس متوالی، گل دوم خود به فولاد را به ثمر برسانند. چند روز پیش رسانه های عربستانی ویدئویی از بازی النصر را منتشر کردند که در آن یاران رونالدو با ۱۵ پاس پیاپی خود را از زیر فشار خارج کردند و درست چند ساعت بعد از آن هم سرخ پوشان با ۱۹ پاس پیاپی آن هم در دقیقه ۹۴ هم آمادگی بدنی بالای خود را به رخ حریف عربستانی کشیدند و هم نشان دادند که آنها هم در تیکی تاکا تبحر دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.