تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 7:55
کد خبر : 115309

پرسپولیس، پرسپولیسی بازی کند

پرسپولیس، پرسپولیسی بازی کند

آرمان شرق-گروه ورزش: پرسپولیس باید در لیگ برتر به جای تک فروارد با دو مهاجم بازی کند.یحیی گل محمدی از نظر من مربی فوق‌العاده خوبی است. مردی که همیشه به فوتبال مالکانه فکر می‌کند. برای هر مربی روزهای خوب و بد پیش می‌آیند ولی یحیی یک پرسپولیسی متعصب است و همیشه سعی در بهتر شدن دارد.

آرمان شرق-گروه ورزش: پرسپولیس باید در لیگ برتر به جای تک فروارد با دو مهاجم بازی کند. یحیی گل محمدی از نظر من مربی فوق‌العاده خوبی است. مردی که همیشه به فوتبال مالکانه فکر می‌کند. برای هر مربی روزهای خوب و بد پیش می‌آیند ولی یحیی یک پرسپولیسی متعصب است و همیشه سعی در بهتر شدن دارد. ما در فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی نتوانستیم قهرمان شویم اما این فصل یحیی گل محمدی را با روحیه و مشتاق برای رفع نقاط ضعف تیم دیدم.

پرسپولیس، پرسپولیسی بازی کند

پرسپولیس، پرسپولیسی بازی نمی‌کند!

به گزارش مُنیبان؛ جمشید شاه محمدی درباره شرایط بازی پرسپولیس گفت: تیم‌های بزرگ همیشه باید در همه جام‌ها خوب بازی کنند. هواداران انتظار دارند که تیم هم نتیجه بگیرد و هم زیبا بازی کند. یحیی گل محمدی از نظر من مربی فوق‌العاده خوبی است. مردی که همیشه به فوتبال مالکانه فکر می‌کند. برای هر مربی روزهای خوب و بد پیش می‌آیند ولی یحیی یک پرسپولیسی متعصب است و همیشه سعی در بهتر شدن دارد. ما در فصل گذشته در لیگ برتر و جام حذفی نتوانستیم قهرمان شویم اما این فصل یحیی گل محمدی را با روحیه و مشتاق برای رفع نقاط ضعف تیم دیدم.

وی ادامه داد: در فصل جدید اما با خریدهای جدید توانستیم به صدر جدول برسیم و نشان دادیم که پا پس نمی‌کشیم. یحیی گل محمدی به پیشرفت تیم فکر می‌کند و من هم معتقدم با او در مسیر درستی قرار داریم. ویژگی بارز گل محمدی آرامش اوست. ما به این مربی اعتماد داریم اما باید این نقد را هم وارد دانست که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند. این مشکل به نظر من به راحتی با استفاده از دو مهاجم قابل حل است

مهاجم پیشین تیم ملی و پرسپولیس افزود: خط حمله پرسپولیس هم مشکل دارد. منتظر هستیم یک بازیکن  گلی بزند تا به به  و چه چه کنیم اما این نمی‌شود. پرسپولیس  نیاز به دو مهاجم شش دانگ دارد که فرصت‌ها را به گل تبدیل کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان خوب داشته باشد. هافبک‌های این تیم هم باید گل بزنند. زدن فقط ۱۰ گل در ۱۰ بازی و آمار یک گل زده در هر مسابقه نمی‌تواند خیلی برای تیم بزرگ پرسپولیس خوب باشد. این روزها همه فقط از یورگن لوکادیا تعریف می‌کنند و بحثی هم نیست که او مهاجم گلزن و ششدانگی است. ۶ گل برای پرسپولیس زده است اما بقیه چه کرده اند؟ باید شیخ یداباته یا مهدی عبدی را از ابتدا در کنار یورگن لوکادیا قرار دهند تا زور خط حمله پرسپولیس بیشتر شود. بازی با دو مهاجم کمک می‌کند موقعیت‌های گل بیشتری هم به دست بیاید و تیم پرسپولیس بازی‌های تماشاگرپسندتری ارائه دهد.

شاه محمدی به علیرضا بیرانوند و خط دفاع پرسپولیس نیز اشاره کرده و یادآور شد: شاید پرسپولیس زیبا بازی نکند اما صدرنشین لیگ برتر شده است. به نظر من عمده دلیل این صدرنشینی عملکرد بسیار خوب علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس بوده است. البته در فوتبال امروز فقط مدافعان دفاع نمی‌کنند و دفاع تیمی از مهاجمان شروع می‌شود اما کافی است فصل گذشته را به خاطر بیاورید. اینکه پرسپولیس گل‌های مفتی می‌خورد و اصلا خط دفاع مطمئنی نداشت. از قدیم و ندیم گفته‌اند «عیب آن جمله بگفتی، حسن‌اش نیز بگو» و ویژگی این پرسپولیس خط دفاعی قدرتمند آن است. خط دفاعی که در ۱۰ بازی فقط ۳ گل خورده و نشان داده بهترین است. یحیی گل محمدی توانسته است خط دفاع و ضعف‌های فصل گذشته را ترمیم کند و امید می‌رود در ادامه راه با ارائه بازی‌های هجومی‌تر خواسته منتقدان و هواداران برای ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند را نیز برآورده کند.

مهاجم اسبق تیم ملی حضور ملی پوشان پرسپولیس در مینی اردوهای کارلوس کی روش را به ضرر تیم‌های باشگاهی دانسته و گفت: بازیکن در طول هفته باید در اختیار تیم باشگاهی‌اش باشد. اینکه دو یا ۳ روز این بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند و در کمپ تیم‌های ملی بدوند یا وزنه بزنند باعث می‌شود از شرایط تیمی و باشگاهی دور شوند. من تا به حال نشنیدم یا ندیدیم در فوتبال دنیا تیم‌های باشگاهی ۳ روز در هفته بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی بگذارند. برای استفاده از بازیکنان باشگاهی فدراسیون جهانی فوتبال قانون فیفادی را گذاشته است. حالا شاید بگویند ایران فرصت چندانی برای حضور پرقدرت در جام جهانی ندارد و کارلوس کی روش هم ناچار است این مینی اردوها را برگزار کند اما پرسش اینجاست که آیا باشگاه پورتو مهدی طارمی‌را برای مینی اردو به تیم ملی می‌دهد؟ قانون همه جا قانون است. در این که تیم ملی در اولویت قرار دارد شکی نیست اما همه چیز باید در سایه تعامل و همکاری باشد. یحیی گل محمدی هم حق دارد بازیکنانش را تمام و کمال در طول هفته در اختیار داشته باشد و … هر چند یک بازی دیگر بیشتر باقی نمانده است و بعد ملی پوشان به صورت کامل در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.