تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 8:25
کد خبر : 137001

پرسپولیس پول ندارد یا خواهان‌ جذب‌ مهاجم‌ گرانقیمت‌تری است؟

پرسپولیس پول ندارد یا خواهان‌ جذب‌ مهاجم‌ گرانقیمت‌تری است؟

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی به‌ مهاجم بزرگ‌تر فکر می‌کند؟ شاید هم‌ مساله دیگری باشد که فعلا رسانه‌ای نشده است. هر چه باشد چت شخصی یکی از رابطین در انتقال ‌آفوبه به ایران‌ در اختیار خبرنگار اعتماد قرار گرفته است فرد افشا‌کننده خواست برخی‌ها از نشر خبر درخواست رقم بالای آفوبه ‌دست بردارند، چراکه صحت ‌نداشته و اصلا یحیی این مهاجم را ندیده‌، نپسندیده است!

به گزارش «اعتماد»، داستان جذب‌ مهاجم‌ خارجی از اواخر فصل پیش آغاز شد . پس از جدایی شیخ دیاباته و پریرا که از ناکارآمدترین مهاجمان‌ خارجی تاریخ پرسپولیس بودند در بازار نقل و انتقالات مدیران باشگاه فقط موفق به جذب شهاب زاهدی شدند. مهاجمی که با توجه به شرایط خاص باشگاه قبلی‌اش و همچنین علاقه‌ای که به سرخپوش شدن داشت، هزینه زیادی روی دست پرسپولیسی‌ها نگذاشت. اما زاهدی قرار نبود و نیست تمام بار تهاجمی تیمش را به دوش بکشد، چراکه دیگر مهاجم تخصصی قرمزها یعنی مهدی عبدی، یکی، دو سالی است که از شرایط آرمانی دور شده و از آن عبدی آماده فاصله گرفته است. به همین علت هم در بازار نقل و انتقالات یکی از دغدغه‌های کادرفنی جذب یک‌ مهاجم ششدانگ بود.
پرسپولیسی‌ها در بازار نقل و انتقالات گزینه داخلی چندانی نداشتند برای همین هم سراغ بررسی کارنامه مهاجم‌های خارجی با قیمت مناسب رفتند. یکی از مهاجمان خارجی که نامش بر سر زبان‌ها افتاد، بنیک آفوبه مهاجم‌ گلزن‌کنگویی بود. آفوبه فصل پیش فقط ۸ بازی پیراهن حتی امارات را برتن کرد ولی با به ثمر رساندن ‌۹‌ گل نقش زیادی در صعود ‌این تیم‌ به لیگ برتر آن کشور داشت.
در همین رابطه با پیگیری‌هایی که خبرنگار اعتماد انجام داد به نکات جالبی درباره به سرانجام نرسیدن مذاکرات پرسپولیس با این ‌مهاجم رسیدیم‌که جای بررسی دارد. اما قبلش ذکر این‌ نکته ضرروی است که هدف از انتشار این‌ گزارش بازار گرمی برای آفوبه یا بازیکن دیگری نیست؛ چراکه این‌ مهاجم مدتی قبل همراه با مربی سابقش حتی به تیم الظفره یکی از تیم‌های لیگ برتری امارات پیوسته و فصل آینده برای این تیم بازی می‌کند و از طرفی هر روز یک نام برای پیوستن به پرسپولیس شنیده می‌شود که پس از مدتی در حالت امپاس قرار می‌گیرد و روز تازه و حدس‌ و گمان برای مهاجم تازه از راه می‌رسد!  پرسپولیسی‌ها مدعی شدند که برای جذب مهاجم خارجی تا یک میلیون دلار هزینه می‌کنند، اما آیا واقعا اراده‌ای برای جذب مهاجم‌ حداقل تا نیم فصل وجود دارد؟ نزدیکان باشگاه می‌گویند پیشنهاد جذب آفوبه به یحیی داده شد،‌ اما او حتی حاضر نشد نگاهی به کارنامه این مهاجم بیندازد!
چطور ممکن است به مهاجمی با سابقه خوب که الان هم در لیگ برتر ‌امارات توپ می‌زند با هزینه ‌نه چندان زیاد (۷۵۰ هزار دلار) ‌و کمتر از بودجه مورد نظر باشگاه نگاهی انداخته نشود؟‌ آیا مشکل از یحیی است یا اینکه اصلا در باشگاه فعلی پولی در بساط نیست؟ یا یحیی به‌ مهاجم بزرگ‌تر فکر می‌کند؟ شاید هم‌ مساله دیگری باشد که فعلا رسانه‌ای نشده است. هر چه باشد چت شخصی یکی از رابطین در انتقال ‌آفوبه به ایران‌ در اختیار خبرنگار اعتماد قرار گرفته است (در نسخه این گزارش که در سایت اعتمادآنلاین منتشر شده وجود دارد) . فرد افشا‌کننده خواست برخی‌ها از نشر خبر درخواست رقم بالای آفوبه ‌دست بردارند، چراکه صحت ‌نداشته و اصلا یحیی این مهاجم را ندیده‌، نپسندیده است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.