تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 7:42
کد خبر : 144696

پرسپولیس برنده دربی می‌شود

پرسپولیس برنده دربی می‌شود

آرمان شرق-گروه ورزش:فکر می‌کنم پرسپولیس یک- صفر می‌برد. من اگر جای یحیی بودم با توجه به اینکه فوروارد ندارند گولسیانی را در خط حمله می‌گذاشتم. او انگیزه زیادی دارد تا پنالتی از دست رفته‌اش مقابل الدحیل را جبران کند. من تا حالا ندیده بودم پنالتی خراب کند حالا که برای این طفلک‌ این اتفاق افتاده امیدوارم خیلی زود بتواند جبران کند.

پرسپولیس برنده دربی می‌شود

 «اعتماد»: پس از چند هفته ناکامی پرسپولیس بالاخره طلسم را شکست و توانست از سد هوادار بگذرد. البته پرسپولیسی‌ها در این بازی هم ترک عادت نکردند و چند موقعیت خوب داشتند که از آنها استفاده نکردند تا با یک پیروزی خفیف آماده دربی شوند. دربی که چنانچه در آن به پیروزی برسند می‌توانند خیلی زود از فشار حذف زودهنگام از آسیا رهایی پیدا کنند. هر چند باتوجه به اینکه جواد نکونام تیم‌های تحت هدایتش معمولا در مقابل تیم یحیی خوب نتیجه گرفته این بازی هم برای پرسپولیسی‌ها آسان نخواهد بود. درخصوص وضعیت و شرایط پرسپولیس با عباس کارگر یکی از پیشکسوتان دهه شصت این باشگاه گفت‌وگویی ترتیب دادیم ‌که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس مقابل هوادار چطور بود؟

در کل بد نبودند اما از پس بازی با الدحیل در ذهنم هست که هنوز با آن شکست کنار نیامدم.

چی شد که پرسپولیس به الدحیل باخت؟

خب بنده خدا یحیی یاری ندارد که! اگر بازیکن داشت‌ آن بازی را هم نمی‌باختند و حذف نمی‌شدند.

بعضی بازیکنان مثل نبیل به نظر می‌رسد کم‌کم به شرایط آرمانی می‌رسند؟

بله. هر چه زمان بگذرد این بازیکن هم جا می‌افتد و شک نکنید روز به روز بهتر هم می‌شود. هواداران هم باید یک مقدار سعه صدر داشته باشند تا ببینیم تا نیم فصل می‌توانند یکی، دو تا مهاجم ‌بگیرند!

فشار روی یحیی زیاد شده است

خدایی این دیگر بی‌انصافی است. او این همه جام آورده است. آدم باید یک مقداری وجدان هم داشته باشد. متاسفانه در تیم‌های بزرگ تعدادی هوادار هستند که عقل درست و حسابی ندارند که! مگر منچستریونایتد همیشه قهرمان نبود؟ بعد از رفتن فرگوسن چندتا جام گرفتند؟ متاسفانه در مملکت ما در تمام زمینه‌ها بی‌انصافی زیاد است.

پرسپولیس دربی را می‌برد یا می‌بازد؟

ان‌شاءالله که می‌برد. این مساله پیش آمده به نفع پرسپولیس شد چون انتظارات بالا بود اما حالا قول می‌دهم و ‌مطمئن هستم که می‌برند!

چقدر مطمئن از برد می‌گویید!

چون‌ هر تیمی که در قبل از این بازی شرایط خوبی نداشته برنده بوده، قطع به یقین این‌بار هم می‌شود. آن حرکاتی که مردم در قبال یحیی انجام دادند مطمئن باشید می‌برند.

نقطه ضعف استقلال کجاست؟

ممکن است از لحاظ نفرات بهتر باشند اما هنوز ثبات تیمی ‌ندارند. یکی مثل روزبه چشمی دارند که اگر بازیکنی از او رد شود هر طور باشد یار مقابل را می‌خواباند! به اعتقاد من آنها آش دهان‌سوزی نیستند و پرسپولیس راحت می‌تواند برنده باشد.

تصمیم ندارید قبل از دربی سر تمرین بروید؟

دعوت که نمی‌کنند من هم نمی‌روم. احترامی باید این وسط باشد. خدابیامرز پدر من می‌گفت اگر کسی دعوتت نکرد حتی به یک پنجره باجه کوچک نگاه هم نکن! درست است که‌ خانه خودمان است اما وقتی شبیه خانه نامادری است کجا بروم؟ در مملکت ما قهرمان زنده عشق است. چه اشکالی دارد قدیمی‌ها بروند تا کاظمی؟ برانکو که غریبه بود ما را تحویل گرفت یا کریم یا افشین ما را تحویل می‌گرفتند. متاسفانه قدیمی‌ها را فراموش کردند. ما این‌طور نبودیم. دو تا بلیت برای ما در نظر بگیرند چه می‌شود؟ حتما فوتبالی نیستند که این مسائل را نمی‌دانند.

بازی چند چند می‌شود؟

فکر می‌کنم پرسپولیس یک- صفر می‌برد. من اگر جای یحیی بودم با توجه به اینکه فوروارد ندارند گولسیانی را در خط حمله می‌گذاشتم. او انگیزه زیادی دارد تا پنالتی از دست رفته‌اش مقابل الدحیل را جبران کند. من تا حالا ندیده بودم پنالتی خراب کند حالا که برای این طفلک‌ این اتفاق افتاده امیدوارم خیلی زود بتواند جبران کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.