تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:22
کد خبر : 145493

پرداخت بالغ بر ۷۳ هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت

پرداخت بالغ بر ۷۳ هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت

پرداخت بالغ بر ۷۳ هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت بانک تجارت در آبان‌ماه امسال با پرداخت بیش از هشت هزار فقره وام ازدواج و ۹ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد. به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در هشتمین ماه از سال ۱۴۰۲

پرداخت بالغ بر ۷۳ هزار فقره وام ازدواج از سوی بانک تجارت

بانک تجارت در آبان‌ماه امسال با پرداخت بیش از هشت هزار فقره وام ازدواج و ۹ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در هشتمین ماه از سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۶۶۸ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرد و مجموع پرداختی‌ها در این سرفصل از ابتدای سال تا پایان آبان‌ماه را به ۷۲ هزار و ۹۳۷ فقره رساند.

بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری، در آبان‌ماه سال جاری، تعداد ۹۲۸۰ فقره تسهیلات پرداخت کرد و به این ترتیب تعداد پرداختی‌ها در این بخش تا پایان آبان‌ماه، به ۵۱ هزار و ۵۵۱ فقره بالغ شد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ۲۷ هزار و ۴۵۰ نفر از متقاضیان تسهیلات ازدواج و ۵۰ هزار و ۱۶۶ نفر از متقاضیان تسهیلات فرزندآوری در نوبت دریافت این تسهیلات هستند که با تکمیل مدارک مورد نیاز به نوبت وام خود را دریافت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.