تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 19:09
کد خبر : 54355

مرور آخرین نوسانات بازار سکه و طلا و ارز/ دلار بالا رفت/جدول

آرمان شرق: امروز در بازار طلا و ارز تهران قیمت‌ها به حرکت در مسیر صعودی ادامه دادند. سکه طرح جدید وارد کانال ۳.۹ میلیونی شد و طلای آب‌شده تا میانه کانال ۱.۵ میلیونی پیشروی کرد. دلار نیز به نیمه بالای کانال ۱۱ هزار تومانی راه یافت. به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ اواخر

آرمان شرق: امروز در بازار طلا و ارز تهران قیمت‌ها به حرکت در مسیر صعودی ادامه دادند. سکه طرح جدید وارد کانال ۳.۹ میلیونی شد و طلای آب‌شده تا میانه کانال ۱.۵ میلیونی پیشروی کرد. دلار نیز به نیمه بالای کانال ۱۱ هزار تومانی راه یافت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ اواخر هفته گذشته بازار طلا و ارز پایتخت روی مدار صعودی حرکت کرد. سکه به کانال ۳.۸ میلیون تومان، مثقال طلای آبشده به کانال ۱.۵ میلیون و دلار به کانال ۱۱ هزار تومان وارد شد.

امروز شنبه ۲۲ دی‌ماه، بازار با نرخ‌های بازگشایی صعودی آغاز به کار کرد و در ادامه معاملات نیز این روند صعودی بر بازار حاکم بود تا نرخ‌ها وارد سطوح بالاتر شوند.

سکه امامی (طرح جدید) هفته گذشته را با نرخ ۳ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به پایان رساند و امروز با نرخ ۳ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان بازگشایی شد. از معاملات آغازین روند رو به رشد قیمت سکه ادامه داشت و تا ظهر سکه طرح جدید به مرز ۳.۹ میلیونی رسید و تا ۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان نیز پیشروی کرد. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید در بازار تهران ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) امروز ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و ربع‌سکه نیز ۱ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان شده‌است. سکه گرمی نیز ۶۷۰ هزار تومان قیمت دارد.

مثقال طلای آب‌شده هفته گذشته با نرخ ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بسته شد و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان کار خود را آغاز کرد. در ادامه معاملات طلای آبشده به روند صعودی ادامه داد و به میانه کانال ۱.۵ میلیون نزدیک شد. حوالی ساعت ۴ بعدازظهر مثقال طلای آبشده ۱ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز به ۱۲۸۷ دلار رسید. در بازار داخلی گرم طلای ۱۸ عیار بالای ۳۵۰ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار بالای ۴۷۰ هزار تومان است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی هفته گذشته وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد و در معاملات امروز با نرخ ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان آغاز به کار کرد. دلار آمریکا امروز تا ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان جابه‌جا شده‌است.

یورو امروز به نیمه کانال ۱۳ هزار تومان و پوند انگلیس به نیمه بالای کانال ۱۴ هزار تومانی رسیده‌است. درهم امارات نیز بالای ۳ هزار و ۱۰۰ تومانی قرار دارد.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان قیمت امروز
بالاترین پایین‌ترین
دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۱.۷۰۰ ۱۱.۳۰۰
یورو ۱۳.۵۰۰ ۱۳.۰۰۰
پوند انگلیس ۱۴.۸۵۰ ۱۴.۳۵۰
درهم امارات ۳.۱۷۰ ۳.۰۹۰
سکه امامی (طرح جدید) ۳.۹۲۰.۰۰۰ ۳.۸۴۵.۰۰۰
سکه بهار آزادی (طرح قدیم) ۳.۷۵۰.۰۰۰
نیم‌سکه ۱.۹۷۰.۰۰۰
ربع سکه ۱.۲۱۵.۰۰۰
سکه گرمی ۶۷۰.۰۰۰
مثقال طلای آب‌شده ۱۷ عیار ۱.۵۴۴.۰۰۰ ۱.۵۲۵.۰۰۰
انس طلای جهانی (دلار) ۱.۲۸۸ ۱.۲۸۷
گرم طلای ۱۸ عیار ۳۵۶.۴۰۰ ۳۵۱.۰۰۰
گرم طلای ۲۴ عیار ۴۷۴.۵۰۰ ۴۶۸.۲۰۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.