پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه در فوتبال روز دنیا دیگر نمی‌توان تیم‌های برنده را از قبل پیش‌بینی کرد، گفت: با این حال پرسپولیس تیمی بزرگی است که می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشد.

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: این مساله خبر خوبی برای ما پیشکسوتان و هواداران تیم نیست. بازیکن‌های خارجی بی‌کیفیت که کل فصل مصدوم یا روی نیمکت هستند و هیچ کاری برای تیم انجام نمی‌دهند، با قراردادهای دلاری خود برای باشگاه دردسر ایجاد می‌کنند.

وی افزود: وقتی پول آنها به موقع پرداخت نشود، سریع به فیفا شکایت می‌کنند. این شکایت‌های پشت سر هم بازیکنان خارجی بی‌کیفیت، موجب بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات می‌شود. با این حال بازیکن خارجی خوب مثل گولسیانی هم وجود دارد که در تمامی فصل، عصای دست تیم بود. امیدوارم مدیران بدهی‌ها را پرداخت کنند تا دیگر با این مسائل مواجه نشویم.

وطنخواه درباره اینکه پیشکسوتان استقلال معتقد هستند وزارت ورزش نسبت به پرسپولیس توجه بیشتری دارد، یادآور شد: این دو تیم‌ پایتخت، دولتی هستند و باید به طور یکسان به این باشگاه‌ها توجه کرد. اینکه بعضی‌ها معتقد هستند وزارت ورزش به پرسپولیس توجه بیشتری می‌کند اصلا درست نیست. مدیران سابق استقلال پول‌هایی که گرفتند را خرج باشگاه نکرده‌اند. معتقدم که اگر استقلال و پرسپولیس به طور کامل خصوصی شوند، پیشرفت خواهند کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس تیمی بزرگی است و قطعا یکی از مدعیان لیگ قهرمانان است. پرسپولیس بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده و نفرات با تجربه‌ای هم جذب باشگاه شده‌اند که این باعث می‌شود دست یحیی گل محمدی باز باشد. پرسپولیس با این بازیکنان می‌تواند بهترین نتایج را کسب کند.

وطنخواه درباره جدایی عیسی آل کثیر گفت: آل کثیر نباید جدا می‌شد، چون یک سال مصدوم و ۶ ماه محروم بود، اما باشگاه او را حفظ کرد. آل‌کثیر به خاطر بحث مالی از پرسپولیس جدا شد و این کار او باعث دلخوری هواداران شده است.