تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اسفند 1402 - 15:26
کد خبر : 150500

نوروز؛فرصتی برای تغییر و بهبود

نوروز؛فرصتی برای تغییر و بهبود

آرمان شرق-گروه جامعه:پ نوروز ، محمل دیدار است. تازه کردن دیدارها ، پایان دوری ها ، فراموش کردن کدورت ها ، شستن زنگار دل و خانه تکانی روح و جان برای بخشیدن ، گذشتن و به یار و یاران پیوستن و به خوبی ها دلبستن. پس نوروز ، هنگامه فرخنده ای است که باید آمدنش را پاس داشت و به پاس آن ، شنید، نو دید ، نو شد و چشم ها را شست تا جور دیگری دید، آن هم زمانی که با رمضان ماه بخشش، ماه خدا متقارن شده است.

نوروز؛فرصتی برای تغییر و بهبود

 

هوشمند سفیدی

 

آرمان امروز : نوروز ، جلوه گاه تحول ، راز معرفت و محمل دیدار است. نوروز ، تابلو تازه گردانی و جلوه گاه تحول و نو شدن است ، طبیعت تازه و با طراوات ، تنها نشان نوروز نیست ، نوروز دعوت است از آنچه بودیم به آنچه که می توانیم باشیم ، حال و هوایی نو و جدید که بی تردید به بهروزی می انجامد. کنار گذاشتن آنچه نیکو نیست و شتافتن به سمت چیزهایی که می تواند روزگاری دلنشین و دلربا را برای همه ما رقم زند. نوبت شدن و آفرینش روزگاری نوین. نوروز ، راز معرفت است ، دریچه ای به سمت نظم ، زیبایی و تماشاخانه ای از هنر پروردگار. موسم رویش گل های زیبا ، تغییر چهره طبیعت ، دوری از زمستان و گرایش به سرسبزی و آفریدن      زیبایی ها و دمیدن گرمایی دلنشین به طبیعتی که تحرک و تکاپو را می طلبد.

نوروز ، محمل دیدار است. تازه کردن دیدارها ، پایان دوری ها ، فراموش کردن کدورت ها ، شستن زنگار دل و خانه تکانی روح و جان برای بخشیدن ، گذشتن و به یار و یاران پیوستن و به خوبی ها دلبستن. پس نوروز ، هنگامه فرخنده ای است که باید آمدنش را پاس داشت و به پاس آن ، شنید، نو دید ، نو شد و چشم ها را شست تا جور دیگری دید، آن هم زمانی که با رمضان ماه بخشش، ماه خدا متقارن شده است.

ما و شما ، نوروز را گرامی می داریم و در این ایام نو، حالی نو و نیک را برای همه آرزو می کنیم و با هم میثاقی نو می بندیم که برای همه آرزوهایمان طرحی نو در اندازیم.

امید آنکه سال جدید ، سال پوست اندازی و ایده های جدید برای بهبود و تغییر  در راستای حال خوب ملت باشد ، سال خلاقیت و سال ترقی و پیشرفت آن در ابعاد علمی و عملی.

سالی پر از همه خوبی ها ، همه نیکی ها و هم زیبایی ها.

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار

دست های پرگل اند این شاخه ها ، بهر نثار

با پیام دلکش «نوروزتان پیروز باد»

با سرود تازه «هر روزتان نوروز باد»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.