تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 0:03
کد خبر : 145043

نقش ویژه برای «بهزاد نبوی» در جبهه اصلاحات

نقش ویژه برای «بهزاد نبوی» در جبهه اصلاحات

آرمان شرق-گروه سیاست:«جواد امام»، سخنگوی جبهه اصلاحات درباره تشکیل کمیته تعامل با حضور بهزاد نبوی در جبهه اصلاحات گفت: این کمیته تعاملی برای هم‌افزایی، رایزنی و فعال‌تر شدن اعضای جبهه اصلاحات تشکل شده است.

نقش ویژه برای «بهزاد نبوی» در جبهه اصلاحات

آرمان امروز: بعد از کنارگیری بهزاد نبوی از جبهه اصلاحات بسیاری چهره‌ها به غیبت او اشاره داشتند و نبودن او در راس جبهه را به‌نوعی آسیب‌شناسی می‌کردند ولی حالا سخنگوی این جبهه از بازگشت او با کمیته تعامل خبر می‌دهد. «جواد امام»، سخنگوی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تشکیل کمیته تعامل با حضور بهزاد نبوی در جبهه اصلاحات گفت: «این کمیته تعاملی برای هم‌افزایی، رایزنی و فعال‌تر شدن اعضای جبهه اصلاحات تشکل شده است. آن چیزی که در این مورد ادعا شده کذب محض است، اینکه اشاره شده احزابی از جبهه اصلاحات جدا شدند اصلا صحت ندارد و این احزاب جزء اعضای جبهه اصلاحات هستند و نمایندگان‌شان هم به صورت فعالانه در جلسات شرکت می‌کنند.

به این دلیل کمیته تعامل را در جبهه تشکیل دادیم که تلاش کنیم تا سطح حضور احزابی که نمایندگی دارند، ارتقا پیدا کرده و دبیران کل احزاب نیز در این مدت در جبهه حضور پیدا کنند که اکثر دبیران کل در جلسات جبهه حضور دارند.  کمیته تعامل،‌ کمیته‌ای است که برای تقویت درون‌تشکیلاتی، هم‌افزایی، انسجام بیشتر و رایزنی با شخصیت‌های تأثیرگذار درون جبهه اصلاحات تشکیل شده است. آنچه که در جبهه اصلاحات حقیقت دارد این است که نظرات متفاوتی هم وجود دارد، اما آنچه که به تصویب می‌رسد مصوباتی است که با رأی اکثریت جبهه اصلاحات به دست می‌آید. اینکه خیلی‌ها تلاش می‌کنند از این فضا برای خودشان ماهی بگیرند،‌ به نظر می‌رسد به این دلیل است که چون از حضور مردم ناامید هستند،‌ می‌خواهند هزینه‌ای که بابت رفتارهای خودشان در مسیر تک‌صدایی و انسداد در جامعه ایجاد کردند را به گردن دیگران بیندازند. به طور کلی موضوع تعامل در ماموریت وظایف هئیت رئیسه هم در درون و بیرون از جبهه اصلاحات است. در این دوره به خاطر بازسازی جریان اصلاحات، مطالبی که به اصلاح گفتمان اصلاح‌طلبی برمی‌گردد در جبهه اصلاحات تهیه شده است و رفت‌ و آمدهایی بین احزاب، هئیت رئیسه و شورای مرکزی احزاب صورت می‌گیرد. در این دوره هئیت رئیسه جبهه اصلاحات با احزاب مختلف ۱۳ جلسه برگزار کرد که در گذشته به این شکل نبود. در کنار این کار، یک کمیته دیگر که تنوع بیشتری دارد و از اعضای هئیت رئیسه و کمیته‌های مختلف در آن عضویت دارند، برای ارتقای بهتر، کارآیی و هم افزایی بیشتر ماموریت دارد تا مستقل از بحث‌های دیگر این مسیر را پیگیری کند.»

او با رد ادعای تشدید اختلافات در جبهه اصلاحات درباره شایعه بازگشت بهزاد نبوی به جایگاه ریاست این جبهه گفت: «این‌ها خواب‌هایی است که برخی برای خود می‌بینند. چنین بحثی در جبهه اصلاحات مطرح نشده است. اگر آقای نبوی از ابتدای امر آمادگی پذیرش این مسوولیت را داشت، جبهه اصلاحات قطعا سراغ شخصیت‌های دیگر نمی‌رفت. ضمن آنکه آقای نبوی آمادگی پذیرش این مسئولیت در دوره جدید را نداشت و این موضوع را در ماه‌های پایانی دوره گذشته مطرح کردند. امروز آقای نبوی در جلسات جبهه اصلاحات و مجمع عمومی حضور فعالانه دارد و ریاست کمیته تعامل هم بر عهده ایشان است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.