تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1402 - 18:59
کد خبر : 133631

معاون حقوقی پرسپولیس:بیرانوند اجازه فسخ ندارد

معاون حقوقی پرسپولیس:بیرانوند اجازه فسخ ندارد

آرمان شرق-گروه ورزش:براساس مصوبه هیأت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.

معاون حقوقی پرسپولیس:بیرانوند اجازه فسخ ندارد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طبق قرارداد بیرانوند با این باشگاه، او اجازه فسخ یکطرفه قرارداد خود را نداشته است.

به گزارش طرفداری، حسین دوام در گفت‌وگو با تسنیم درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه اظهار داشت:طبق قراردادی که در تاریخ ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ با بیرانوند امضا کردیم، این بازیکن سه فصل با باشگاه قرارداد دارد. در مورد اصل مبلغ قرارداد نیز تمام مبلغ قرارداد او به طور کامل پرداخت شده است. البته ما باید پول مالیات او را هم به سازمان لیگ پرداخت کنیم که بر همین اساس می‌گوییم کل مبلغ قرارداد بیرانوند پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود:بحث آپشنی هم که مطرح می‌شود مربوط به یک ماه قبل است و به تازگی فعال شده. مهمتر از همه اینها این است که طبق ماده ۱۱ مندرج در قرارداد بیرانوند، بازیکن اجازه فسخ قرارداد یکطرفه ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:طبق بند ۴ ماده ۱۹ آیین‌نامه نقل‌وانتقالات نیز از استقلال شکایت می‌کنیم، چون این باشگاه با بازیکن تحت قرارداد ما مذاکره کرده است. طبق قانون باشگاه برای مذاکره با بازیکن، باید باشگاه طرف قرارداد را مطلع کند. این اتفاق هم ناشی از آن است که مدیرانی که در رأس این باشگاه حضور دارند هیچ اطلاعی از قانون ندارند.

دوام خاطر نشان کرد:حتی در کمال تعجب صراحتاً مذاکره با بازیکن ما را هم تأیید کردند. این اظهار فضل بیشتر ما را متعجب می‌کند. این نشان می‌دهد صحبت‌های حسن روشن درباره مدیران این باشگاه عین واقعیت است! ما در راستای حفظ حقوق همین هوادارانی که امروز جلوی باشگاه بودند از باشگاه استقلال شکایت می‌کنیم تا قانون اجرا شود. بی‌نظمی در فوتبال جایی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس از بیرانوند نیز شکایت کرده است؟»، گفت:خیر! فعلاً از باشگاه استقلال شکایت خواهیم کرد. امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد و برای شروع تمرینات، پرداخت مطالبات تیم، اردوی آماده سازی و همچنین پیگیری‌های حقوقی در موضوع علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای بازیکن مصوباتی داشت.

 

هیأت مدیره پرسپولیس، امروز به ریاست حسین شهریاری و با حضور همه اعضا و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مصوب شد با توجه به این که تا پایان فصل، ۸۵ درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت شده بود، نسبت به پرداخت مابقی مطالبات بازیکنان در سریع‌ترین زمان اقدام لازم صورت بگیرد و برای این منظور هماهنگی‌هایی انجام شد.

همچنین با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی، سرمربی، ضمن استماع نظرات و دغدغه‌های وی مصوب شد با اعلام برنامه از سوی وی، تمرینات سرخپوشان آغاز شود. در این جلسه درخواست سرمربی تیم، برنامه‌های اردوی آماده‌سازی در ترکیه نیز مطرح و مصوب شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیأت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی توسط یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ‌ برتر بود. براساس مصوبه هیأت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت تلاش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد توسط باشگاه رقیب و همچنین بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا ۹۰ درصد و همچنین مقررات ناظر بر نقل و انتقالات فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.