تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 7:14
کد خبر : 148886

قول درویش به پرسپولیسی‌ها: امکان استفاده از خریدهای زمستانی در برابر تراکتور

قول درویش به پرسپولیسی‌ها: امکان استفاده از خریدهای زمستانی در برابر تراکتور

آرمان شرق-گروه ورزش:«رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بالاخره طلب رادو را پرداخت کرد، به ویه‌را قول داده است که مجوز حضور بازیکنان تازه‌وارد را قبل از بازی با تراکتور تبریز، دریافت خواهد کرد تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

قول درویش به پرسپولیسی‌ها: امکان استفاده از خریدهای زمستانی در برابر تراکتور

خبر مهم درویش برای پرسپولیسی‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم قول داد زمینه صدور مجوز استفاده از خریدهای زمستانی را در دیدار با تراکتور تبریز فراهم کند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تحمل شکست مقابل آلومینیوم اراک در حالی برای دیدار با تراکتور تبریز آماده می‌شود که «اوسمار ویه‌را» منتظر استفاده از خریدهای زمستانی است.

عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف که در نیم فصل جاری لیگ بیست و سوم با پرسپولیس قرارداد امضا کردند، به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فیفا بابت پرونده مالیاتی «بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان پیشین خود نتوانستند در اولین دیدار دو برگشت مجوز بازی بگیرند.

«رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بالاخره طلب رادو را پرداخت کرد، به ویه‌را قول داده است که مجوز حضور بازیکنان تازه‌وارد را قبل از بازی با تراکتور تبریز، دریافت خواهد کرد تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد تا عصر فردا «دوشنبه»، با مدیر برنامه‌های «رضا اسدی» بازیکن فعلی سپاهان که دو میلیارد تومان طلب دارد، جلسه‌ای را برگزر کرده و رضایت او را نیز جلب کند تا هیچ مشکلی از سوی سازمان لیگ نیز برای صدور کارت بازی آنها باقی نماند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز، ساعت ۱۷:۱۵، چهارشنبه هفته جاری، در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود./منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.