تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 0:50
کد خبر : 39225

قاتلان بی رحم در گیلان دستگیر شدند

آرمان شرق: جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری قاتل جوان ۲۱ ساله کرمانی در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا ،سرهنگ علی اصغر امیری با اعلام خبر دستگیری متهمان فراری گفت: قاتلان بعد از ارتکاب جرم  در شهرستان زرند استان کرمان؛ در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل مخفی

آرمان شرق: جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری قاتل جوان ۲۱ ساله کرمانی در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل خبر داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا ،سرهنگ علی اصغر امیری با اعلام خبر دستگیری متهمان فراری گفت: قاتلان بعد از ارتکاب جرم  در شهرستان زرند استان کرمان؛ در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل مخفی شده بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بعد از شناسایی مخفیگاه و اخذ دستور قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: متهمان ۱۶و ۴۸ ساله که پدر و پسر بودند دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اعلام اینکه متهمان در بررسی فنی پلیس به قتل برادرزاده ۲۱ ساله خود اعتراف کردند گفت: قاتلان با شلیک اسلحه شکاری مقتول را مورد اصابت گلوله قرار داده بودند که بر اثر خونریزی شدید مقتول جانش را از دست داد.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.