تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 14:36
کد خبر : 40341

عملیات اعطای تسهیلات بانکی به پروژه‌ای تحت عنوان احداث گلخانه هیدروپونیک متوقف شد

آرمان شرق:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در جهت رعایت حقوق عامه و منافع بیت المال دستور توقف عملیات واگذاری و اعطای تسهیلات بانکی به پروژه‌ای تحت عنوان احداث گلخانه هیدروپونیک صادر شده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا،‌ دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: باتوجه به

آرمان شرق:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در جهت رعایت حقوق عامه و منافع بیت المال دستور توقف عملیات واگذاری و اعطای تسهیلات بانکی به پروژه‌ای تحت عنوان احداث گلخانه هیدروپونیک صادر شده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا،‌ دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: باتوجه به ابهام جدی پیرامون چگونگی و نحوی اجرای طرح گلخانه هیدروپونیک و ناکافی بودن مبالغ وثایق تودیعی جهت وام دریافتی وهمچنین بیم اتلاف منابع بیت المال در اجرای طرح مذکور و در راستای وظیفه قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت و صیانت از بیت المال و اهتمام بر این امر، دستورات لازم جهت توقیف عملیات واگذاری و اعطای تسهیلات بانکی به پروژه مذکور صادر شد.

وی افزود: مشخص نبودن و ابهام پیرامون برگشت وام‌های دریافتی و غیر قابل توجیه اقتصادی بودن طرح از سایر عوامل دستور توقف عملیات بانکی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.