تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 7:28
کد خبر : 141281

نیازی به رژه سیاسی ندارد که رئیس‌جمهوری آمریکا یا نخست‌وزیر انگلیس بیاید و رژه بروند

علی لاریجانی: پنهان نمی‌کنیم که ایران از فلسطین حمایت می‌کند

علی لاریجانی: پنهان نمی‌کنیم که ایران از فلسطین حمایت می‌کند

آرمان شرق-گروه سیاست:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در فضای غرب این موضوع مطرح است که ایران از این قضیه اخیر حمایت کرده است، تصریح کرد: ما این موضوع را پنهان نمی‌کنیم که ایران حمایت می‌کند اما واقعیت این است که مشکل، حمایت ما نیست. فرض کنید در زمان شاه که حامی رژیم صهیونیستی بود، چند جنگ بین کشورهای اسلامی و رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ پس این یک بحران داخلی برای رژیم صهیونیستی است.

علی لاریجانی: پنهان نمی‌کنیم که ایران از فلسطین حمایت می‌کند

 جماران: علی لاریجانی با حضور در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین با بیان اینکه مشکل اصلی این است که موجودیت رژیم صهیونیستی کاذب است، اظهار کرد: این مشکل با وصله پینه قابل‌حل نیست. این مشکل همیشه برای این رژیم دردسرساز بود و هربار که با فشار و گلوله خواستند این مشکل را حل کنند، موضوع عملاً حادتر می‌شد.

مشاور رهبری انقلاب اسلامی گفت: ما این موضوع را پنهان نمی‌کنیم که ایران از فلسطین حمایت می‌کند اما واقعیت این است که مساله وضعیت فعلی، حمایت ما نیست.

علی لاریجانی با حضور در برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» با بیان اینکه مشکل اصلی این است که موجودیت رژیم صهیونیستی کاذب است، اظهار کرد: این مشکل با وصله پینه قابل‌حل نیست. این مشکل همیشه برای این رژیم دردسرساز بود و هربار که با فشار و گلوله خواستند این مشکل را حل کنند، موضوع عملاً حادتر می‌شد.

وی افزود: گاهی فکر می‌کنند چون این ثبت در سازمان ملل شده و این رژیم را سازمان ملل پذیرفته، موضوع تمام شده است. ملت‌هایی که ریشه‌دار هستند این مشکل را ندارند، این رژیم مناقشه درونی دارد. مشکل رژیم صهیونیستی یک بحران درونی و غیرقابل حل است.

لاریجانی تاکید کرد: این فشارهایی هم که الان می‌آورند مشکل را حل نمی‌کند و این مسئله اخیر هم به‌دنبال مسائل گذشته‌اش پیش آمده و اولین‌بار نیست که رخ می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در فضای غرب این موضوع مطرح است که ایران از این قضیه اخیر حمایت کرده است، تصریح کرد: ما این موضوع را پنهان نمی‌کنیم که ایران حمایت می‌کند اما واقعیت این است که مشکل، حمایت ما نیست. فرض کنید در زمان شاه که حامی رژیم صهیونیستی بود، چند جنگ بین کشورهای اسلامی و رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ پس این یک بحران داخلی برای رژیم صهیونیستی است.

لاریجانی یادآور شد: بله، ایران حمایت می‌کند کما اینکه غربی‌ها از طرف دیگر حمایت می‌کنند. با اقداماتی مثل کشتار آیا مشکل حل شده یا حادتر شده است؟ این رژیم به زور مردم را بیرون کرده است و این مردم نمی‌توانند این موضوع را قبول کنند.

وی تاکید کرد: با آمدن و رفتن کشورهای غربی هم مشکل حل نمی‌شود. اگر یک کاری برمبنای درست باشد نیازی به رژه سیاسی ندارد که رئیس‌جمهوری آمریکا یا نخست‌وزیر انگلیس بیاید و رژه بروند تا این مهر تاییدهای بدلی بر چیزی که اصالت ندارد، بخورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.