تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1402 - 9:06
کد خبر : 144034

عربشاهی: پرسپولیس تک‌ضرب، سرعتی و کارهای ترکیبی انجام دهد/ترابی بازی را کُند نکند

عربشاهی: پرسپولیس تک‌ضرب، سرعتی و کارهای ترکیبی انجام دهد/ترابی بازی را کُند نکند

آرمان شرق-گروه ورزش: ترابی بیش از اندازه توپ را نگه می‌داشت، بازی را کُند می‌کرد و از ریتم می‌انداخت. از سوی دیگر بازیکنان کناری نیز سرعت لازم را به بازی نمی‌دادند. در مجموع یک امتیاز در بازی خارج از خانه خوب بود و باید پرسپولیس در آخرین بازی مقابل الدحیل به پیروزی برسد و با کسب بهترین امتیاز به مرحله حذفی صعود کند..

عربشاهی: پرسپولیس تک‌ضرب، سرعتی و کارهای ترکیبی انجام دهد/ترابی بازی را کُند نکند

عربشاهی: انتظار این عملکرد را از پرسپولیس نداشتم/ می‌شد این النصر را شکست داد

به گزارش ایلنا، ضیا عربشاهی در خصوص نتیجه دیدار پرسپولیس – النصر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من خیلی به این بازی امیدوار نبودم ولی خب چیزی که در زمین دیدیم با انتظارهای ما متفاوت بود و پرسپولیس عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت. به نظر من با توجه به اینکه النصر از قبل صعودش به مرحله حذفی قطعی بود با آرامش فوتبال بازی می‌کرد و پرسپولیس هم برای کسب سه امتیاز می‌جنگید و برای آن هم تلاش کرد و بازی خوبی هم به نمایش گذاشت ولی موفق به گلزنی نشد.

وی افزود: ده نفره شدن النصر کار پرسپولیس را راحت کرد و خصوصاً در نیمه دوم توانست به این واسطه بازی را در دست بگیرد و توانست چند موقعیت خوب هم درست کند که بهترینش نصیب دانیال اسماعیلی‌فر شد و دروازه‌بان با خروج به موقع، فضا را برای گلزنی دانیال بست. به طور حتم ۱۰ نفره شدن حریف روی روند بازی پرسپولیس تأثیر مثبتی گذاشت و به خوبی بازی را اداره کرد. اما باید بیشتر از عمق فشار می‌آورد تا بتواند از کمبود یک بازیکن النصر، به بهترین شکل استفاده کند و در نیمه اول گل بزند.

پیشکسوت فوتبال با تمجید از عملکرد هافبک این تیم گفت: تا زمانی که میلاد سرلک در زمین بود، درگیر می‌شد و بسیار جنگنده بازی را به سمت دروازه النصر می‌برد. امید عالیشاه هم خیلی زیاد دوید و تأثیر فراوانی در روند رو به جلوی پرسپولیس گذاشت. اما سروش رفیعی و مهدی ترابی در حد و اندازه خودشان بازی نکردند. تیم هر موقع تک‌ضرب، سرعتی و کارهای ترکیبی انجام می‌داد به دروازه النصر می‌رسید و موقعیت خوب گلزنی به دست می‌آورد که در چند صحنه ترابی و شهاب زاهدی شوت‌های خطرناکی را به سمت دروازه النصر زدند.

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره شرایط بازی در نیمه دوم خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیمه دوم حاکم بر توپ و میدان بود، اما در ادامه حملات، ترابی بیش از اندازه توپ را نگه می‌داشت، بازی را کُند می‌کرد و از ریتم می‌انداخت. از سوی دیگر بازیکنان کناری نیز سرعت لازم را به بازی نمی‌دادند. در مجموع یک امتیاز در بازی خارج از خانه خوب بود و باید پرسپولیس در آخرین بازی مقابل الدحیل به پیروزی برسد و با کسب بهترین امتیاز به مرحله حذفی صعود کند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.