تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 10:21
کد خبر : 39605

عربستان مادر همه جنایت‌ها در منطقه از یک قرن پیش بوده است

آرمان شرق:توکل کرمان، فعال حقوق بشر یمنی و برنده جایزه صلح نوبل بار دیگر عربستان را به دلیل راه انداختن” کشتار جمعی” در یمن به باد انتقاد گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، توکل کرمان، تاکنون چند بار از اقدامات عربستان در به خاک و خون کشیدن هم‌وطنانش انتقاد کرده است. این

آرمان شرق:توکل کرمان، فعال حقوق بشر یمنی و برنده جایزه صلح نوبل بار دیگر عربستان را به دلیل راه انداختن” کشتار جمعی” در یمن به باد انتقاد گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، توکل کرمان، تاکنون چند بار از اقدامات عربستان در به خاک و خون کشیدن هم‌وطنانش انتقاد کرده است. این گونه اقدامات کرمان باعث شد که سعودی‌ها او را به “نقض قوانین” متهم کنند.

کرمان در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: عربستانی که جنگ و کشتار جمعی در کشور من به راه انداخته، مرا به نقض قوانین متهم می‌کند. عربستان مادر همه جنایت‌ها در منطقه از یک قرن پیش بوده است. عربستان ریشه همه خطاها و بلاهاست و آن وقت مرا به نقض قوانین متهم می‌کند.

پیشتر هم کرمان گفته بود، مسؤولان جنایت‌های جنگی در کشورش و در راس آنها ولیعهدهای عربستان و ابوظبی را از طریق دادگاه کیفری بین‌المللی مورد پیگرد قرار می‌دهد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.