تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:07
کد خبر : 83793

صندوق توسعه در استان‌ها تشکیل می شود

صندوق توسعه در استان‌ها تشکیل می شود

آرمان شرق- رئیس قوه مجریه از زنجان به عنوان استانی که در حوزه معدن، کشاورزی، صنعت و گردشگری از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، یاد کرد و گفت: اگر قرار باشد استان زنجان در این حوزه‌ها به آنچه که لیاقتش را دارد، دست پیدا کند، باید از مدیران لایق و کارآمد و مهم‌تر از همه توانا استفاده کند.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: دولتمردان باید به فساد و بوی فساد حساس باشند و باید تلاش کنند تا از وقوع فساد جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت‌ها در استان‌ها، گفت: استان‌ها دارای توانمندی‌ها و نخبگان ارزشمندی هستند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر ایجاد تغییر در فرآیندها و نگرش‌ها، گفت: برای اینکه بتوانیم کارها را به معنای واقعی کلمه جهادی انجام دهیم، باید این تغییر اعمال شود، به همین خاطر دستگاه‌ها باید با این روند برنامه‌های خود را متناسب کنند.

رئیسی با بیان اینکه کار خوب به کاری اطلاق می‌شود که خروجی آن منتج به آفت نشود و نباید فراموش کنیم که هر مسئولیتی با آفت‌هایی نیز همراه است، یادآور شد: اگر دنبال توسعه‌یافتگی به معنای واقعی کلمه هستیم، این توسعه‌یافتگی نباید با آفت و آسیب همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه برآیند سفر امروز حاکی از آن است که کارهای بسیار ارزشمند و خوبی در استان زنجان انجام شده است، ادامه داد: با وجود همه کارهای صورت گرفته، مشاهده می‌کنیم که کارهای انجام گرفته با کارهایی که باید تا به امروز در این استان انجام می‌شد، متفاوت است.

رئیس قوه مجریه از زنجان به عنوان استانی که در حوزه معدن، کشاورزی، صنعت و گردشگری از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، یاد کرد و گفت: اگر قرار باشد استان زنجان در این حوزه‌ها به آنچه که لیاقتش را دارد، دست پیدا کند، باید از مدیران لایق و کارآمد و مهم‌تر از همه توانا استفاده کند.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه تحول در عرصه کنونی به هیچ وجه با یک کار عادی محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تحقق همه برنامه‌ها در گرو انجام کارهای جهادی است که نمونه بارز این اقدام را می‌توان در دوران دفاع‌مقدس به عینه مشاهده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.