تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 18:39
کد خبر : 34643

شمشیر داموکلس استیضاح بالای سر آخوندی

آرمان شرق:پس از استیضاح ربیعی آنهم در یک جلسه بسیار جنجالی و تند و تیز گویا نمایندگان این بار قصد دارند سراغ آخوندی وزیر راه و مسکن بروند، وزیری که همانند ربیعی گذرش به مجلس و استیضاح رسیده بود و سر سالم بدر برده بوده و گویا عده ای از نمایندگان عزم جزم دارند که

آرمان شرق:پس از استیضاح ربیعی آنهم در یک جلسه بسیار جنجالی و تند و تیز گویا نمایندگان این بار قصد دارند سراغ آخوندی وزیر راه و مسکن بروند، وزیری که همانند ربیعی گذرش به مجلس و استیضاح رسیده بود و سر سالم بدر برده بوده و گویا عده ای از نمایندگان عزم جزم دارند که او را هم به سرنوشت ربیعی دچار کنند.

به گزارش آرمان شرق،رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون پیگیر استیضاح وزیر راه است و در هفته بعد از تعطیلات مجلس نسبت به پیگیری استیضاح اقدام می‌کند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملکرد وزارت راه در مناطق مرزی و محروم در زمان وزارت آقای آخوندی بسیار ضعیف بوده، بیشتر جاده‌های روستایی و پیمانکاران رها شدند و مشکلات عدیده‌ای در حوزه راه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ضعیف‌ترین حوزه عملکرد دولت بخش راه بوده، تصریح کرد: ما پس از تعطیلات هفته آینده مجلس، استیضاح وزیر راه را پیگیری می‌کنیم چرا که نشست‌ها در این زمینه به نتیجه نرسیده و عملکرد وزارت راه بخصوص در حوزه مناطق مرزنشین غیرقابل دفاع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.