تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آذر 1397 - 10:30
کد خبر : 49093

شب جنجالی آرژانتین / فینال قرن به تعویق افتاد / عکس

شب جنجالی آرژانتین / فینال قرن به تعویق افتاد / عکس

آرمان شرق:پس از تاخیر دو ساعته به دلیل تنش روی سکوها و همچنین حمله به اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم بوکا جونیورز، کمیته برگزاری مسابقات سرانجام تصمیم به لغو بازی گرفت. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، امشب قرار بود از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران دیدار تیم های ریورپلاته و

آرمان شرق:پس از تاخیر دو ساعته به دلیل تنش روی سکوها و همچنین حمله به اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم بوکا جونیورز، کمیته برگزاری مسابقات سرانجام تصمیم به لغو بازی گرفت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، امشب قرار بود از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران دیدار تیم های ریورپلاته و بوکاجونیورز آرژانتین در چارچوب فینال کوپا لیبرتادورس برگزار شود. این بازی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی است و بازی رفت به میزبانی بوکا در حضور ۶۷ هزار نفر با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

اما امروز حمله هواداران تیم ریورپلاته به اتوبوس تیم بوکاجونیورز باعث شد تا جو مسابقه به سمت و سوی دیگری برود. پرتاب سنگ سبب شکسته شدن شیشه های این اتوبوس و مصدومیت پرز بازیکن تیم بوکاجونیورز شد. به همین دلیل و باتوجه به آسیب دیدگی دیگر اعضای تیم، باشگاه آبی پوش آرژانتینی تصمیم گرفت در این مسابقه حاضر نشود.

با این حال کمیته برگزاری مسابقات که به دلیل موضوع اسپانسرینگ تاکید زیادی به پخش مسابقه داشت، چند بار با ایجاد تاخیر چند دقیقه ای و چند ساعته تلاش کرد تا بازی به هر نحو برگزار شود اما مسئولان بوکا حاضر به انجام مسابقه نشدند. حتی خبرهایی مبنی بر تهدید به ۳-۰ شدن نتیجه در صورت عدم حضور تیم میهمان در زمین هم شنیده می شد.

از روز گذشته و حضور پرشور هواداران ریورپلاته در ورزشگاه و همچنین فضای شبکه های اجتماعی نیز می شد تنش در میان هواداران را دریافت اما رخ دادن چنین اتفاقاتی بعید به نظر می رسیدند.

کارلوس توز کاپیتان تیم بوکا جونیورز پیش از اعلام لغو بازی گفته بود که از روی اجبار بازی را برگزار خواهند کرد اما سرانجام تصمیم بر این شد که بازی با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار شود.

این خبر ابتدا از منابع غیر رسمی و خبرنگاران مخابره شد اما سپس سایت رسمی مسابقات کوپا لیبرتادورس نیز تائید کرد که سوپرکلاسیکو با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد. در ورزشگاه جانی اینفانتینو نیز حضور داشت و شنیده می شود او هم تاکید داشت بازی امشب به انجام برسد و حتی مدیران بوکا را تهدید کرد که در صورتی که حاضر به انجام بازی نشوند، بازنده اعلام خواهند شد اما در نهایت تصمیم به تعویق این دیدار گرفته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.