باشگاه سپاهان برای جذب هافبک سرخ‌ها صحبت‌هایی داشته است.

اکنون با جدی و البته تا حد زیادی نهایی شدن انتقال یاسین سلمانی ستاره جوان فصل گذشته سپاهان به پرسپولیس، گفته می‌شود اصفهانی‌ها نیز دست به کار شده و به دنبال جذب بازیکنی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی هستند.

سینا اسدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس، این روزها با پیشنهاد رسمی باشگاه نساجی که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد مواجه شده است. پیشنهادی که یحیی گل محمدی در پاسخ به مهدی رحمتی آن را رد کرده است.

اکنون اما سینا اسدبیگی با پیشنهاد دیگر اینبار از سپاهان مواجه شده و گفته می‌شود سپاهان به دنبال جذب وی است و پیشنهاد خود را در این رابطه اعلام کرده است. البته این پیشنهاد هنوز رسمی نشده و در صورتی که با تمایل اولیه هافبک سرخ‌ها مواجه شود، این باشگاه به صورت رسمی کار را با مکاتبه دنبال خواهد کرد.

پرسپولیس اکنون در پست هافبک دفاعی و در شرایطی که طبق سیستم یحیی گل محمدی یکی از هافبک‌های پست شش قادر به حضور فیکس در ترکیب هستند، میلاد سرلک، مسعود ریگی و سینا اسدبیگی را در اختیار دارد.

باید دید در صورت رسمی و جدی‌تر شدن مذاکرات طرفین آیا این انتقال نهایی خواهد شد و سپاهان بعد از اینکه یاسین سلمانی را در اردوگاه سرخ‌ها دید، قادر خواهد بود سینا اسدبیگی را بار دیگر به اصفهان بکشاند و اینبار پیراهن زرد سپاهان را به تن او بپوشاند یا خیر.