تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 0:40
کد خبر : 141376

سرمربی استقلال تاجیکستان: از قدرت پرسپولیس مطلعم

سرمربی استقلال تاجیکستان: از قدرت پرسپولیس مطلعم

آرمان شرقـگروه ورزش:در حالی که مترجم او به زبان فارسی تاجیکی حرف‌هایش را ترجمه می‌کرد، درباره این دیدار گفت: ما از قدرت پرسپولیس خبر داریم و بازی آنها را تماشا کردیم و می‌دانیم تیم قوی هستند و بازی فردا نشان خواهد داد که چه تیمی در کدام سطح قرار دارد.

سرمربی استقلال تاجیکستان: از قدرت پرسپولیس مطلعم

چرفچنکو: از قدرت پرسپولیس مطلعم

به گزارش “ورزش سه”، ایگور چرفچنکو سرمربی استقلال تاجیکستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در حالی که صحبت‌های خود را به زبان روسی انجام می‌داد، نظرات خود را پیرامون این بازی ابراز کرد.

در حالی که مترجم او به زبان فارسی تاجیکی حرف‌هایش را ترجمه می‌کرد، درباره این دیدار گفت: ما از قدرت پرسپولیس خبر داریم و بازی آنها را تماشا کردیم و می‌دانیم تیم قوی هستند و بازی فردا نشان خواهد داد که چه تیمی در کدام سطح قرار دارد.

سرمربی استقلال دوشنبه در خصوص عدم برگزاری بازی دوستانه عنوان کرد: ما بازی رسمی نداشتیم و این کارمان را دشوار کرده اما تمرین کردیم و آماده هستیم و فردا آماده بازی خواهیم بود.

وی با اشاره به تفاوت‌های این تیم نسبت به تیم سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: صحبت در این باره مشکل است. از تقابل قبلی زمان زیادی گذشته و هر دو تیم تغییراتی داشتند اما نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

چرفچنکو در خصوص حضور مجتبی مقتدایی گفت: او در تمرینات فعال است و بازیکن خوبی است و قطعا به ما کمک خواهد کرد.

احتام نظروف بازیکن استقلال تاجیکستان نیز درباره این دیدار گفت: بازی فردا با پرسپولیس یک دیدار خوب و انرژی‌بخش است. من بازی پرسپولیس را دیدم و مطمئن هستم که بازی خوبی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.