تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 13:53
کد خبر : 34833

سرقت مسلحانه مرگبار در اصفهان

سرقت مسلحانه مرگبار در اصفهان

آرمان شرق: یک فروشنده طلا در اصفهان به قتل رسید. به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در رابطه با حادثه سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر ابریشم اظهار کرد: در این حادثه که عصر چهارشنبه اتفاق افتاده بود به دلیل رعایت مسائل امنیتی که توسط پلیس 

آرمان شرق: یک فروشنده طلا در اصفهان به قتل رسید.

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان در رابطه با حادثه سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر ابریشم اظهار کرد: در این حادثه که عصر چهارشنبه اتفاق افتاده بود به دلیل رعایت مسائل امنیتی که توسط پلیس  تذکر داده شده بود در مغازه طلافروشی سرقتی رخ نداد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این‌که سارق وارد طلافروشی می‌شود آژیرهای خطر به صدا در می‌آید و باعث می‌شود که سارق که یک موتورسوار بوده فرار  کند و سرقتی اتفاق نیفتد اما به دلیل تیراندازی در بدو ورود فروشنده این طلافروشی به قتل می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بعد از وقوع این حادثه در روز چهارشنبه بلافاصله ۴ تیم بررسی صحنه جرم  و تیم ویژه پلیس آگاهی جهت پیگیری این پرونده وارد عمل شده و به دنبال دستگیری سارق هستند.

وی از متواری بودن سارق خبر داد و گفت: هنوز اطلاعی از سارق در دست نیست اما پلیس آگاهی به صورت ویژه پیگیر پرونده است و بعد از دستگیری سارق و به نتیجه رسیدن پرونده اخبار لازم را به اطلاع مردم و خبرنگاران خواهیم رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.