پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی این تیم حمایت کرد.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با برنا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: من یحیی گل‌محمدی را از هرلحاظ قبول دارم و اطمینان دارم بهترین تصمیمات را برای پرسپولیس گرفته است. ما در حال حاضر نزدیک تیم نیستیم و دورادور از اخبار مطلع هستیم. بدون شک کادرفنی و در راس آنها یحیی بهترین نفرات را برای فصل جدید برای پرسپولیس انتخاب کرده است.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در نقل و انتقالات تاکید کرد: نسل جدید فوتبال خواسته‌ها و توقعات خاصی دارد. در زمان گذشته شرایط کاملا با امروز متفاوت بوده و در سال‌های اخیر اوضاع نسبت به قبل فرق کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌های نسل جدید مشکلات خاص خودشان را دارند و به نظر می‌رسد خیلی از حواشی امروز فوتبال ما تحت تاثیر مشکلات خاص آنها باشد.

زادمهر در مورد قانون سقف قراردادها در فصل جدید گفت: من این قانون را قبول ندارم. این تشخیص مربی هر تیمی است که بازیکن مورد نظرش را جذب کند. به نظرم اگر بازیکن گران قیمتی برای تیمی جذب شود، این اتفاق ممکن است باعث ایجاد مشکل در آن تیم شود. به اعتقاد من بازیکنان ستاره تیم‌ها مانند مهدی طارمی و سردار آزمون باید در خارج از ایران بازی کنند، چرا که هیچ تیمی در ایران توان خرید این ستاره ها را ندارد.