تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 0:45
کد خبر : 146834

رفع ممنوع‌الخروجی برانکو /لحظه شماری برای آخرین مذاکره

رفع ممنوع‌الخروجی برانکو /لحظه شماری برای آخرین مذاکره

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس در دومین گام به دنبال رفع ممنوعیت خروج برانکو ایوانکوویچ رفت و با توجه به انجام مسائل مالیاتی موفق شد این موضوع را هم برطرف کند.باید دید با انجام خواسته‌های ابتدایی برانکو ایوانکوویچ، اکنون شرایط برای نهایی شدن مذاکرات به چه شکل پیش خواهد رفت.

رفع ممنوع‌الخروجی برانکو /لحظه شماری برای آخرین مذاکره

باشگاه پرسپولیس در انتظار طی شدن روند اداری کارهای برانکو و نتایج عمان!

باشگاه پرسپولیس برای شروع مجدد مذاکرات با برانکو باید منتظر طی شدن پروسه اداری و بازی‌های تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا باشد.

باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت برانکو ایوانکوویچ و شروع مذاکرات مجدد با این مربی، روز پنجشنبه، باقی مانده جرائم مالیاتی این مربی کروات را پرداخت کرد تا در نهایت پس از چند سال مشکل مالیاتی او به طور کامل حل شود.

پرسپولیسی‌ها پس از پرداخت مالیات برانکو در انتظار صدور مفاصا حساب مالیاتی این مربی هستند که گفته می‌شود طی امروز یا فردا کارهای اداری آن انجام خواهد شد و به این ترتیب ممنوع‌الخروجی این مربی کروات نیز برطرف خواهد شد.

نماینده برانکو پس از دریافت مفاصا حساب مالیاتی این مربی مدارک را به سفارت کرواسی در تهران تحویل خواهد داد. مرحله بعدی مذاکره با برانکو است و پرسپولیسی‌ها باید در انتظار نتایج تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا بمانند تا در زمان مناسب بار دیگر با برانکو ایوانکوویچ پای میز مذاکره بنشینند. در واقع زمان مذاکره با برانکو ارتباط مستقیمی با نتایج عمان و شرایط برانکو دارد.

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در دور جدید رضا درویش با این مربی وارد مذاکره شود.

تیم ملی عمان با هدایت برانکو ۲۶ دی ماه، اول و ۵ بهمن‌ماه در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به ترتیب به مصاف عربستان، قرقیزستان و تایلند خواهد رفت.

پرسپولیس ممنوع‌الخروجی برانکو را هم رفع کرد

باشگاه پرسپولیس موفق شد در دومین گام از روند مثبت خواسته‌های سرمربی مدنظرش، ممنوع الخروجی این مربی را هم برطرف کند.

پرسپولیس که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی در مسیر انتخاب سرمربی خود روی نام برانکو ایوانکوویچ به قطعیت رسیده، طی روزهای اخیر روند مذاکراتی خود را با این مربی کروات دنبال کرده است.

در این راستا پرسپولیس بعد از مذاکرات ابتدایی با برانکو ایوانکوویچ و خواسته‌اش برای حل مشکل مالیاتی و ممنوع الخروجی، این اقدامات را دستور کار قرار داد.

باشگاه پرسپولیس با هماهنگی و پیگیری اسپانسر خود توانست بدهی مربوط به مالیاتی و جرائم آن را پرداخت کرده و مفاصا حساب آن را نیز دریافت کند تا به زودی با سیستمی شدنش، آن را در اختیار برانکو قرار داده تا حسن نیت خود را نشان دهد.

باشگاه پرسپولیس در دومین گام به دنبال رفع ممنوعیت خروج برانکو ایوانکوویچ رفت و با توجه به انجام مسائل مالیاتی موفق شد این موضوع را هم برطرف کند.

باید دید با انجام خواسته‌های ابتدایی برانکو ایوانکوویچ، اکنون شرایط برای نهایی شدن مذاکرات به چه شکل پیش خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.