تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 21:11
کد خبر : 153309

داداش‌زاده: پرسپولیس معجزه کرد/درخشان: تعویض‌های اوسمار به پرسپولیس جان داد

داداش‌زاده: پرسپولیس معجزه کرد/درخشان: تعویض‌های اوسمار به پرسپولیس جان داد

آرمان شرق-گروه ورزش:بازی مقابل شمس آذر قزوین یک دیدار ۶ امتیازی برای‌مان است و امیدوارم در این بازی بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم. امید دارم کادرفنی به داد خط دفاع برسد چون بازی بعدی خیلی برای تیم مهم است و به نظر من اگر بازی بعدی را ببریم، ۹۰ درصد راه قهرمانی را رفتیم.

 

داداش‌زاده: پرسپولیس معجزه کرد/درخشان: تعویض‌های اوسمار به پرسپولیس جان داد

درخشان: تعویض‌های اوسمار به پرسپولیس جان داد / برابر شمس آذر نباید اشتباه کرد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعویض های سرمربی سرخپوشان در دیدار با استقلال بسیار کارآمد بود، گفت: در نیمه دوم آمدن بازیکنان تازه نفس به زمین باعث شد تا پرسپولیس بسیار بهتر بازی کند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: در این بازی شکاف زیادی در خط دفاعی پرسپولیس وجود داشت و تمام اتفاقات در نیمه اول دست به دست هم دادند تا پرسپولیس ۳ گل دریافت کند. دریافت ۳ گل در یک نیمه آن هم در ورزشگاه خانگی نشان دهنده این موضوع است که پرسپولیس با نقص‌هایی مواجه است که باید در دو دیدار باقی مانده برطرف شوند.

تعویض‌های اوسمار به پرسپولیس جان داد

او ادامه داد: بهترین کار سرمربی تیم در بازی با استقلال خوزستان، تعویض‌هایی بود که در ابتدای نیمه دوم انجام داد و باعث شد تا خط دفاع و خط هافبک جان بگیرد و ساختار منسجم‌تری را از این دو خط شاهد باشیم. یکی دیگر از ضعف‌های پرسپولیس، از دست دادن موقعیت‌های زیادی است که مهاجمان از دست می‌دادند. با به ثمر رساندن گل اول برای پرسپولیس این تیم توانست از لحاظ روحی و روانی به بازی بازگردد و بعد از آن حملات زیادی روی دروازه استقلال شکل گرفت که توانستند گل‌های دوم و تساوی را به ثمر برسانند.

خدا به پرسپولیس رحم کرد

کارشناس فوتبال افزود: باید اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان مورد بررسی قرار گیرد، خط دفاع و دروازه پرسپولیس اصلاً در نیمه اول نظم نداشت و بسیار پُر اشتباه ظاهر شد اینگونه اشتباهات در هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث از دست رفتن امتیازهای مهم می‌شود و خدا رحم کرد که پرسپولیس توانست بازی ۳ بر صفر باخته را با زدن ۴ گل به پیروزی تبدیل کند و انشاالله این بردها تداوم داشته باشد.

برابر شمس آذر نباید اشتباه کرد

درخشان در خصوص دیدار بعدی پرسپولیس برابر شمس آذر در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: این بازی در قزوین برگزار می‌شود و پرسپولیس به مراتب کار سخت‌تری را در پیش خواهد داشت، شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای را دارد که خیلی هوشیارانه در بازی‌ها عمل می‌کنند. خط دفاعی پرسپولیس باید بداند که در این بازی نباید اشتباه کند و شرایط را برای سایر بازیکنان سخت و دشوار کند. بازیکنان باید با آرامش و تمرکز کافی وارد زمین شوند تا در این بازی هم سربلند از زمین خارج شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خداراشکر پرسپولیس توانست در آزادی معجزه کند و امیدوارم این تیم بتواند دو بازی آخر خود را ببرد و قهرمانی را تکرار کند.

بهزاد داداش‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص برد پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که هفته پاک و شرافتمندانه‌ای را دیدیم. خداراشکر پرسپولیس توانست در آزادی معجزه کند و امیدوارم این تیم بتواند دو بازی آخر خود را ببرد و قهرمانی را تکرار کند. متاسفانه دفاع تیم در این بازی به شدت ضعیف بود و مدافعان پرسپولیس در نیمه اول نتوانستند مهاجمین حریف را کنترل کنند.

وی در مورد نقاط قوت و ضعف پرسپولیس در بازی روز گذشته، گفت: ضعف ما در این بازی دفاع بود که نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و شک نکنید وقتی دفاع نتواند مهاجمین تیم حریف را کنترل کند قطعا دروازه‌ هم باز خواهد شد. در این بازی شاهد بودیم که علیرضا بیرانوند نتوانست کلین‌شیت کند و امیدوارم کادرفنی به داد خط دفاع برسد چون هفته‌های پایانی به شدت برای پرسپولیس مهم است. مهم‌ترین نقطه قوت ما هم خط حمله است که خوشبختانه می‌تواند هر کاری را انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تعویض‌های اوسمار ویرا در نیمه دوم، یادآور شد: تعویض‌های اوسمار هوشمندانه بود و این بازیکنان توانستند نتیجه بازی را تغییر دهند. خیلی خوشحالم وحید امیری در تیم حضور دارد چون این بازیکن توانست برای ما یک پنالتی بگیرد و نیمه دوم تجربه بازیکنان به دادمان رسید. به نظر من حسن پرسپولیس این است که از حاشیه‌ها دور است و امیدوارم تا پایان لیگ هم از حاشیه دور باشند.

داداش‌زاده در خصوص صحبت‌های جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری بعد بازی مقابل نساجی مازندران، خاطرنشان کرد: این بی‌سوادی مربیان ما است که در مورد تیم‌های دیگر حرف می‌زنند و اصلا هم تمرکزی روی تیم خود ندارند. برای من سوال است که چرا باید به آن‌ها جام شرافت بدهند و به ما جام دیگر و من نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی وقتی یک مربی را از تیمی اخراج می‌کند، آن مربی در رختکن تیم حضور دارد. هر کسی در تیمی اخراج می‌شود، باید در سکوها حضور داشته باشد نه در رختکن تیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد: خیلی زود است که بگویم پرسپولیس قهرمان است. ما باید منتظر دو بازی آینده تیم باشیم. امیدوارم افشین پیروانی به عنوان یک بزرگ‌تر در این هفته‌های به شدت حساس، مراقب تیم باشد که پرسپولیس وارد حاشیه نشود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل شمس آذر قزوین، اظهار کرد: بازی مقابل شمس آذر قزوین یک دیدار ۶ امتیازی برای‌مان است و امیدوارم در این بازی بتوانیم به نتایج دلخواه برسیم. امید دارم کادرفنی به داد خط دفاع برسد چون بازی بعدی خیلی برای تیم مهم است و به نظر من اگر بازی بعدی را ببریم، ۹۰ درصد راه قهرمانی را رفتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.