تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 21:59
کد خبر : 47066

خبر مهم درباره تحریم ها/ عراق از تحریم های واشنگتن معاف شد

خبر مهم درباره تحریم ها/ عراق از تحریم های واشنگتن معاف شد

آرمان شرق: ایران و عراق نه فقط به عنوان دو همسایه که با توجه به گستره فراوان مراودات اقتصادی، روابط راهبردی و حایز اهمیتی با یکدیگر دارند و اظهارات نخست وزیر سابق عراق درباره همراهی با تحریم های ایالات محده نگرانی هایی رقم زده بود، نکته ای که در سخنان نخست وزیر تازه عراق نمود

آرمان شرق: ایران و عراق نه فقط به عنوان دو همسایه که با توجه به گستره فراوان مراودات اقتصادی، روابط راهبردی و حایز اهمیتی با یکدیگر دارند و اظهارات نخست وزیر سابق عراق درباره همراهی با تحریم های ایالات محده نگرانی هایی رقم زده بود، نکته ای که در سخنان نخست وزیر تازه عراق نمود ندارد و همین امروز عادل عبدالمهدی گفت: کشورش بخشی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران نیست و عراق در هیچ بحرانی دخالت ندارد. حال در آخرین تحولات بلومبرگ خبر مهمی را مخابره کرده است.

به گزارش آرمان شرق، بلومبرگ اعلام کرد که نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از معافیت عراق از تحریم های واشنگتن علیه تهران خبر داده است.

خبرگزاریس مهر در این رابطه نوشته است:،بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد: برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرده است که عراق از تحریم های آمریکا علیه ایران در حوزه انرژی معاف شده است.

به گزارش بلومبرگ، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی گفته است که عراق می تواند به انرژی مورد نیاز خود از ایران برای تولید و یا تأمین انرژی برق ادامه دهد.

برایان هوک به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره ای نکرده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.