تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 8:35
کد خبر : 136495

خبر شوک‌آور برای استقلال در آستانه لیگ!

خبر شوک‌آور برای استقلال در آستانه لیگ!

آرمان شرق-گروه ورزش:«از سال گذشته حدود ۲۰۱ میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان باقی مانده و به آنها بدهکار هستیم. اگر هر چقدر هم هزینه امسال را کاهش بدهیم که این هم موردپسند هواداران نیست، از عهده اسپانسر خصوصی برنمی‌آید این مقدار زیاد از بدهی‌ها را پرداخت کند.»

خبر شوک‌آور برای استقلال در آستانه لیگ!

خبر شوک‌آور برای استقلال در آستانه لیگ!

به گزارش “ورزش سه”، ماجراهای مالی باشگاه استقلال دیگر یک موضوع تکراری و خسته کننده برای هواداران و اعضای این تیم است؛ بدهی‌های بسیار این باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته و همچنین پیش پرداخت امسال جزء اصلی‌ترین مشکلات باشگاه استقلال محسوب می‌شود.

حالا در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع لیگ برتر فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خبری شوک‌آور را درباره بدهی‌های فصل گذشته به بازیکنان اعلام کرد.

او در این خصوص گفت: «از سال گذشته حدود ۲۰۱ میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان باقی مانده و به آنها بدهکار هستیم. اگر هر چقدر هم هزینه امسال را کاهش بدهیم که این هم موردپسند هواداران نیست، از عهده اسپانسر خصوصی برنمی‌آید این مقدار زیاد از بدهی‌ها را پرداخت کند.»

در چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید مدیران استقلال چه تدبیری برای تامین منابع مالی انجام می‌دهند و در نهایت شرایط مالی باشگاه پرطرفدار ایران چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.