تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آذر 1397 - 23:16
کد خبر : 49146

حواشی و جنجال های بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی / عکس

حواشی و جنجال های بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی / عکس

آرمان شرق:بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، حساس ترین بازی هفته تنها یک گل داشت که البته آن گل به دلیل اینکه در موقعیت آفساید به ثمررسید توسط داور مسابقه مردود اعلام شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ” ورزش سه”  محمدرضا اکبریان و دو کمکش تورج عیوض محمدی و حسن یوسفی امروز قضاوت سخت

آرمان شرق:بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، حساس ترین بازی هفته تنها یک گل داشت که البته آن گل به دلیل اینکه در موقعیت آفساید به ثمررسید توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ” ورزش سه”  محمدرضا اکبریان و دو کمکش تورج عیوض محمدی و حسن یوسفی امروز قضاوت سخت ترین مسابقه هفته را به عهده داشتند. بازی پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه یک بازی حساس و پرهیجان بوده و امسال با نیز حتی حساس تر از سال های قبل هم بود.

پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان بازگشته و مدافع عنوان قهرمانی است و تراکتورسازی با خرید ستاره های مطرح می خواهد امسال اولین قهرمانی اش در لیگ برتر را به دست بیاورد. دو تیم سرخ فوتبال ایران که هر دو هواداران پرشمار و آتشین دارند و همین موضوع باعث شد تا کاپیتان های دوتیم برای آرام بودن جو ورزشگاه در زمان بازی بیانیه ای مشترک بدهند. با این وجود انتظار می رفت که کمیته داوران برای این بازی یک داور سرشناس انتخاب شود و کمیته داوران محمدرضا اکبریان را برای این بازی گذاشت.

اکبریان فصل قبل به خاطر برخی اشتباهات قضاوتی نگرفت و امسال و در تمام این هفته فقط بازی ذوب آهن و صنعت نفت را که با نتیجه دو بر دو تمام شده و یک بازی پرحاشیه از نظر داوری بود سوت زده بود. اینکه کمیته داوران چرا اکبریان را برای این بازی بسیار حساس برگزید و آیا این داورباتجربه با توجه به دوری اش از مسابقات آمادگی قضاوت این بازی را داشت را باید کارشناس داوری بگویند. او غیر از این دو بازی امسال فقط دو بازی دیگر را در جام حذفی سوت زده بود با اینحال او روز دشواری را در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی سپری کرد و در نهایت هر دوتیم از قضاوت او راضی نبودند. با این وجود این بازی یک صحنه کلیدی داوری داشت که البته مربوط به کمک داور مسابقه بود.

دقیقه ۵۹

 

در دقیقه ۵۹ بازی پرسپولیس و تراکتورسازی  یک پاس بیرون پا خوب از میانه زمین توسط احسان پهلوان به مسعود شجاعی رسید. شجاعی از سمت راست یک سانتر تند و کات دار را به درون شش هجده قدم ارسال کرد. احسان حاج صفی با یک پرش بلند و یک ضربه سر دروازه بیرانوند را باز کرد و در چنین مسابقه ای وقتی توپی وارد دروازه شود داور واقعا کار دشواری دارد تا آنرا مردود اعلام کند.

اما اکبریان حرف کمک داورش تورج عیوض محمدی را پذیرفت و این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت. صحنه به طوری نبود که بتوان بدون دیدن صحنه آهسته به راحتی قضاوت کرد و بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی به سوی کمک داور رفتند تا نسبت به این تصمیم اعتراض کنند. آن ها شاید امیدوار بودند که این تصمیم برگردد اما نه تنها داور تصمیمش را اعلام کرده بود که کاظم محمودی را هم اخراج کرد.

اولین بازیکنی هم که به سوی کمک داور رفت احسان حاج صفی بود و مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم به او پیوست تا یکی از حاشیه ای ترین صحنه های بازی رقم بخورد اما بعد از این بازی کارشناسان داوری و حتی محمد تقوی نیز با قبول اینکه گل تراکتورسازی در شرایط آفساید به ثمر رسیده است بردرستی کار داور و کمک داور مسابقه صحه گذاشتند. اکبریان و تیم داوری دراین صحنه عملکرد خوبی داشتند هرچند روی برخی صحنه هایی که بیشتر در وسط زمین اتفاق افتاد اعتراض هایی از سوی دوتیم وجود داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.